تاریخ انتشار: 1396/09/20 17:16
کد خبر: 169867

ماجراهای ادامه دار مهدی طارمی و پرسپولیس/ این بار جدایی از جمع سرخپوشان در نیم فصل

شماره 9 پرسپولیس می خواهد در نیم فصل از این تیم جدا شود و این در حالی است که هواداران پرسپولیس در انتظار بازگشت آقای گل در هفته بیست و یکم هستند.
ماجراهای ادامه دار مهدی طارمی و پرسپولیس/ این بار جدایی از جمع سرخپوشان در نیم فصل

ماجراهای مهدی طارمی و پرسپولیس گویی تمام ناشدنی هستند و در حالی که هواداران و کادرفنی پرسپولیس در انتظار بازگشت او بعد از چهارماه محرومیتش هستند حالا این خبر به بیرون درز کرده است که طارمی قصد دارد در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود. اتفاقی که می تواند داستان تازه ای را میان طارمی و پرسپولیس شکل بدهد.

داستان های طارمی

به غیر از دو سال اول حضور طارمی در پرسپولیس در دو فصل اخیر همواره میان او و پرسپولیس چالش هایی در میان بوده است. درواقع طارمی بعد از اولین آقای گلی اش در پرسپولیس و قبل از آغاز لیگ شانزدهم هوس رفتن به ترکیه کرد و این قضایا اتفاق افتاد. طارمی در ابتدای فصل جدید هم تا آخرین روزها دست برانکو را در پوست گردو گذاشت و اعلام کرد که هوای رفتن به اروپا را دارد. او تمرینات پیش فصل را از دست داد، چند مصاحبه جنجالی علیه مدیران باشگاه کرد و سپس با محرومیتش هم به خود و هم به باشگاه لطمه زد. آخرین داستان طارمی جدایی در نیم فصل است اتفاقی که باید دید رخ می دهد یا نه؟

نیم فصل و اروپا

 مهدی طارمی به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که قصد دارد در نیم فصل به یک تیم خوب اروپایی بپیوندد. او البته با پرسپولیس تا پایان سال آینده قرارداد دارد و جدایی اش منوط به اجازه باشگاه است اما نبود طارمی در بخش مهمی از بازی ها از یک سو و جریمه 800 هزار یورویی فیفا برای انتقال غیرقانونی اش از  ریزه اسپور به پرسپولیس می تواند مسئولان این باشگاه را برای جدایی آقای گل ترغیب کند.

از لا به لای حرف های گرشاسبی

اینکه طارمی از کدام تیم پیشنهاد دارد مشخص نیست اما گفته می شود که طارمی به باشگاه اعلام کرده از تیم های خوب فوتبال اروپا پیشنهاد دارد. امروز حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پرونده محرومیت پرسپولیس هم گفت که قصد دارد به ترکیه رفته و در مذاکرات مستقیم با مسئولان ریزه اسپور این مشکل را حل کند. گرشاسبی در لابه لای حرفهایش از پیشنهاد واگذاری حق ترانسفر طارمی به ریزه اسپور خبر داد که این نشان می دهد باشگاه نیز انگار با انتقال طارمی در نیم فصل موافق است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vk7ep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساسان و سروش؛ نورآبادی های شگفت انگیز