تاریخ انتشار: 1396/09/20 21:06
کد خبر: 169828

بدون تمرین به مصاف پرسپولیس رفتیم/می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم

کاپیتان نفت آبادان گفت: به خاطر مشکلاتی که داشتیم بدون تمرین به مصاف پرسپولیس رفتیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم.
بدون تمرین به مصاف پرسپولیس رفتیم/می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم

مرتضی اسدی پس از شکست دو بر صفر تیم صنعت نفت برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: شروع خوبی داشتیم و حتی می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما در این چند روز تمرکز خود را به دلیل مشکلات از دست داده بودیم و رفته رفته بازی را به حریف واگذار کردیم.

وی گفت: به دلیل مسائلی که به وجود آمده بود ۴ روز تمرین نکرده بودیم و به یکباره مقابل حریفی قرار گرفتیم که قهرمان نیم فصل شده بود، از آمادگی بالایی برخوردار بود و همین مسئله باعث شد چون از آمادگی کامل بدور بودیم برابر حریف، شکست را پذیرا شویم.

کاپیتان نفت آبادان در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار بیشتری داریم. ما در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشتیم و تیم های بزرگی را شکست دادیم. بنابراین انتظار داریم آنها هم نگاه ویژه ای به ما داشته باشند تا بتوانیم نیم فصل دوم را با موفقیت شروع کنیم.

اسدی در ادامه گفت: مطمئنا باشگاه برای نیم فصل بدنبال جذب چند بازیکن خوب است تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما از مسئولین انتظار داریم تا هر چه زودتر مشکلات سایر بازیکنان را حل کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x6q7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد 630 دقیقه ای بیرانوند / سنگربان پرسپولیس همچنان بدون رقیب