تاریخ انتشار: 1396/09/20 23:32
کد خبر: 169804

مهم ترین نگرانی خانواده پرسپولیس/پرفسور از نان شب واجبتر

حفظ سرمربی پرسپولیس یکی از اساسی ترین اولویت سرخ ها می باشد.
مهم ترین نگرانی خانواده پرسپولیس/پرفسور از نان شب واجبتر

پرسپولیس  امروز با برتری مقابل صنعت نفت آبادان با36امتیاز رسما نیم فصل لیگ برتر به اتمام رسید. سرخپوشان همه رکوردهای نیم فصل را به نفع خود به پایان رساندند تا ارزش فنی برانکو یک بار دیگر اثبات شود.

اکنون پرسپولیس بعد از یک دهه مجدد با برانکو به اوج فوتبال ایران برگشته اند؛ سرخپوشان دو فصل رویایی راسپری میکنند که در دو فصل اخیر یک نایب قهرمانی؛یک قهرمانی درلیگ و صعود به جمع 4تیم برتر آسیا کسب شده است.

با توجه به اقتدار بیشتر پرسپولیس نسبت به فصل گذشته و تصاحب همه عناوین به نظر میرسد راه تکرار قهرمانی برای سرخهای پایتخت هموارتر از همیشه بنظر می رسد.

 برانکو ایوانکوویچ به عنوان نفر اول کادرفنی نقش کلیدی در موفقیت پرسپولیس داشته و قهرمانی درلیگ نه تنها یک رویا بلکه یک عادت تبدیل شده است.

شاید اگر برانکو از این تیم جدا شود دوباره پرسپولیس روزهای پرنوسانی در لیگ تجربه کند که هواداران میلیونی سرخها به هیچ وجه دوست ندارند دوباره به یک تیم معمولی در لیگ تبدیل شوند؛به خصوص اینکه حالا انتظارات از این تیم نسبت به گذشته بسیار زیادتر شده وحتی نایب قهرمانی درلیگ هم نتیجه مورد پسند وباب میل هواداران نخواهد بود هواداران پرسپولیس پس از مدت ها سرمربی مورد علاقه وجنتلمن خود را در اختیار دارند.

با این تفاسیر به نظر میرسد تمدید قرار داد برانکو ایوانکوویچ بیشتر از نان شب برای مجموعه پرسپولیس واجب تر است‌.

نویسنده ؛فیاض صادقی

عکس: مجتبی قادری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x6l7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عادت خوب پرسپولیس؛ پیروزی تحت هر شرایطی