تاریخ انتشار: 1396/09/21 13:30
کد خبر: 169729

این پرسپولیسی سورپرایز فهرست کی روش می شود؟

این پرسپولیسی سورپرایز فهرست کی روش می شود؟

بعد از سپری کردن شرایط سخت در لیگ ایران، پیام صادقیان با انتقال به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه عثمانلی اسپور همه را متعجب کرد. او در ابتدای حضورش فقط روی سکو نشست و گاهی فرصت حضور روی نیمکت را پیدا می‌کرد. در چند بازی اخیر عثمانلی اسپور و با توجه به تغییر کادر فنی این تیم و حضور عرفان بوز، فرصت بازی بیشتر به صادقیان رسیده و او هم توانسته نظر سرمربی را جلب کند.

پیام این فصل در 3 بازی برای عثمانلی اسپور به میدان رفته که آخری مربوط می‌شود به برد 3 بر صفر مقابل آلانیا اسپور. صادقیان در این بازی از دقیقه 79 جانشین لاوال نیجریه‌ای شد تا در خط میانی عثمانلی اسپور بازی کند. بعد از نمایش درخشان پیام در جام حذفی که منجر به برتری عثمانلی اسپور و ارسال دو پاس گل از سوی صادقیان شد، او از همیشه به ترکیب اصلی نزدیکتر است و با انجام بازی‌های بهتر می‌تواند جایی برای خود در فهرست 11 نفره عثمانلی اسپور باز کند.

صادقیان که هنوز امیدوار است نظر کی‌روش را جلب کند و به اردوی تیم ملی برسد، تلاش خود را چند برابر کرده تا در آستانه جام جهانی حداقل حضور در یکی از اردوهای تیم ملی را تجربه کند. او پیشتر و قبل از جام جهانی 2014 هم مد نظر کی روش قرار داشت اما مشخص نشد چرا و به چه دلیل همراه تیم ملی ایران به برزیل نرفت.

البته کی‌روش در مصاحبه‌های اخیر خود تاکید کرده که فهرست تیم ملی سورپرایز جدیدی نخواهد داشت. او از فهرست 35 نفره‌ای گفته که قریب به اتفاق بازیکنان حاضر در آن، طی ماه‌های گذشته حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کرده‌اند. پیام اما می‌تواند تلاش کند تا سورپرایز فهرست کی روش باشد. بخصوص که در اروپا بازی می‌کند و لیگ معتبری چون ترکیه. کی روش همیشه نشان داده که نگاه ویژه‌ای به لژیونرهای فوتبال ایران دارد و این می‌تواند مایه دلگرمی و امیدواری صادقیان، آن هم چند ماه مانده به جام جهانی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ara5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی عثمانلی‌ اسپور با در خشش ستاره ایرانی خود
جام حذفی ترکیه