تاریخ انتشار: 1396/09/21 15:53
کد خبر: 169709

رکوردشکنی به سبک میلاد زنیدپور

رکوردشکنی به سبک میلاد زنیدپور

میلاد زنیدپور هافبک فراموش شده جنوبی ایران بعد از یک دوره فترت و زندگی در خاور دور و فوتبال تایلند حالا از تاریک‌خانه فوتبال بیرون آمده و دوباره قرار است در لیگ برتر پا به توپ شود. زنیدپور خرید تازه فیروز کریمی برای گسترش فولاد است؛ یک خرید به غایت حیرت‌انگیز. زنیدپور با حضور در گسترش فولاد آمار عجیبی را در فوتبال ایران به ثبت رسانده است.

میلاد زنیدپور 12 سال پیش در فولاد، فوتبال خود را در رده حرفه‌ای شروع کرد و از آن تاریخ تا کنون که با گسترش فولاد قرارداد امضا کرده، 15 بار تیم عوض کرده است که این آمار حتی از تعداد سال‌هایی که بازی می‌کند هم بیشتر است! زنید‌پور در مدتی که فوتبال بازی می‌کند در فولاد، سایپا، پیکان، راه‌آهن، استیل‌آذین، داماش، سپاهان، پیکان، ملوان، ذوب‌آهن، نفت مسجد سلیمان، اربیل عراق، راه‌آهن، آرمی‌یونایتد تایلند و حالا هم گسترش فولاد بازی کرده و از این نظر یک رکورد عجیب را خلق کرده است. بهترین دوران فوتبال زنیدپور مربوط به زمانی می‌شود که در دوره اول راه‌آهن و استیل‌آذین بازی می‌کرد ولی بعد از ترک این تیم کم‌کم دوران افتش آغاز و در فوتبال ایران محو شد.

حالا پس از چند سال دوری از کشورمان و لیگ برتر، زنیدپور را دوباره در فوتبال ایران با پیراهن گسترش فولاد رویت می‌کنیم در حالی‌که بعید است از آن چپ پای خوش تکنیک سال‌های دور خبری باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grav9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال