تاریخ انتشار: 1396/09/21 22:59
کد خبر: 169657

مهاجری: بازیکنمان را به استقلال نمی‌دهیم

سرمربی پدیده از امیدش برای برگشت شش امتیاز کسر شده از این تیم صحبت کرد.
مهاجری: بازیکنمان را به استقلال نمی‌دهیم

رضا مهاجری درباره روز تولدش و سورپرایز شدن توسط بازیکنان این تیم اظهار داشت: از بچه های تیمم ممنونم. آنها محبت داشتند و تولد خوبی برایم گرفتند. امیدوارم همه آنها زیر سایه امام رضا به آرزوهایشان برسند.

وی درباره تمرینات تیمش در جزیره کیش تصریح کرد: تمرینات خیلی خوب و پرفشاری را پشت سر می گذاریم. مصدومان ما نظیر مرادمند و حسینی کم کم به تیم اضافه شده اند و پس از مدتها همه دور هم جمع هستیم.

سرمربی پدیده درباره اینکه ایا با کم شدن 6 امتیاز کنار آمده اند یا خیر گفت: شرایط سختی است اما ما هنوز امید داریم. انتظار داریم که بتوانیم شرایط را به سود خودمان برگردانیم. مستنداتی موجود هست که امیدواری مان را دو چندان می کند. از ریس فدراسیون و همچنین کمیته تعیین وضعیت تشکر می کنم که نهایت همکاری را با ما داشتند اما از برخی دوستان گلایه دارم که در اجرای حکم از یکدیگر سبقت می گیرند و بسیار عجول هستند. امیدوارم که در همه کارها و امور اینگونه ثابت قدم باشند. ما تلاش خود را انجام می دهیم چرا که برای این شش امتیاز عرق ریختیم و آسیب دیدیم.

وی درباره درخواست باشگاه استقلال برای جذب محمد قاضی گفت: طبیعی است که تیمها برای تقویت خود بخواهند نفراتی را جذب کنند اما باید به این توجه داشت که بازیکنان تحت قرارداد هستند. باشگاه ها نباید شلوغ کنند و باید از مرجع قانونی جلو بیایند. باشگاه صاحب و مدیرعامل دارد. ما برای این بازیکنان زحمت کشیدیم و تازه از نیم فصل به دنبال برداشت هستیم. اگر تیمی واقعا نیاز دارد بیاید و به باشگاه بگوید. تیم کنونی من متشکل از بازیکنانی است که می خواستم آنها را کنار خودم داشته باشم. با چنگ و دندان این تیم را حفظ کردیم. قاضی هم از بازیکنانی است که برای ما زحمت کشیده و عملکرد خوبی هم داشته و به او نیاز داریم.  

مهاجری در پایان گفت: فعلا سعید صادقی از پیکان را جذب کرده ایم و سعی می کنیم در ادامه هم بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3graxd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان خطاب به مهاجری؛ کار من تمام است!