تاریخ انتشار: 1396/09/22 20:10
کد خبر: 169501

راه حل پرسپولیسی ها برای حل یک مشکل بزرگ

کدام تیم اولین گل بازی را می‌زند؟ گاهی اوقات جواب این سوال در نتیجه بازی تاثیرگذار است و گاهی اوقات هیچ اهمیتی ندارد، همه چیز بستگی به این دارد که حریفت نامش چیست.
راه حل پرسپولیسی ها برای حل یک مشکل بزرگ
 تیمی که گل اول بازی را می‌زند اگر نام حریفش پارس جنوبی جم باشد زدن گل اول چندان اهمیتی ندارد چون پارسی‌ها در این فصل نشان داده‌اند که استاد بازگشت هستند. آنها در ۶ بازی گل اول را خورده‌اند و توانسته‌اند ۸ امتیاز کسب کنند و بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشند اما اگر نام حریف استقلال باشد زدن گل اول بازی می‌تواند تضمینی برای سه امتیاز انتهایی باشد. استقلال تا این‌جای فصل در ۵ بازی گل اول را دریافت کرده و در هیچ کدام از این ۵ بازی هیچ امتیازی نگرفته است.

در این میان تیم‌هایی هم هستند که زدن اولین گل به آنها می‌تواند به معنای برنده شدن باشد اما یک ایراد اساسی در این میان دارد و آن این است که نمی‌شود به آنها گل اول را زد. پرسپولیس جزو این دسته از تیم‌هاست. تیمی که اگر گل اول را بخورد سخت می‌تواند برگردد و امتیاز بگیرد. اتفاقی که فقط یک بار در این فصل افتاد. مقابل پیکان آنها گل اول را خوردند و اولین باخت فصلشان رقم خورد. گلی که در دقیقه ۴ به ثمر رسید و شاگردان برانکو بیش از هشتاد و پنج دقیقه در جبران آن ناتوان بودند. این اتفاق در ۱۴ بازی دیگر فصل تکرار نشد و در هیچ بازی هیچ تیمی نتوانست که اولین گل بازی مقابل پرسپولیس را به ثمر برساند.

برانکو که از ضعف تیمش در دو فصل گذشته به خوبی آگاه بود با تغییر سیستم تیمش به بازی با دو هافبک دفاعی به شیوه‌ای بازی را آغاز کرد که گل اول را دریافت نکند. اتفاقی که فصل گذشته ۶ بار افتاده بود. پرسپولیس در ۶ بازی گل اول را دریافت کرد و در هیچ‌کدام از بازی‌ها نتوانست برنده باشد.

در لیگ پانزدهم اوضاع از این هم بدتر بود. پرسپولیس در ۹ بازی گل اول را دریافت کرد و فقط مقابل سیاه‌جامگان توانست برنده باشد و در بقیه بازی‌ها ۴ مساوی و ۴ باخت بدست آورد. همان‌طور که آمار نشان می‌دهد برانکو ایراد تیمش را به خوبی شناخته و هر سال تلاش در بهتر کردن آن داشته و امسال به بهترین شکل خودش رسیده است. در دو سال گذشته برانکو در ۱۵ بازی گل اول را دریافت کرد و فقط در یک بازی برنده شد، آماری بسیار بد. امسال اما این تعداد به یک بازی رسید و اگرچه پرسپولیس در آن یک بازی هم بازنده شد اما در عوض برانکو توانسته در نخوردن گل اول بازی پیشرفتی فوق‌العاده و چشم‌گیر داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xwwz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیوه متفاوت این تیم در گلزنی / استقلال و پرسپولیس مراقب باشند!