تاریخ انتشار: 1396/09/23 15:21
کد خبر: 169375

برانکو: نباید از میل و اراده خودمان که پیروزی هست، عقب بکشیم/نباید اصلا بادران را دست کم بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تنها تیمی است که در تعطیلات بازی می‌کند، بازی خطرناکی مقابل بادران داریم و هنوز قشقایی در یادمان هست.
برانکو: نباید از میل و اراده خودمان که پیروزی هست، عقب بکشیم/نباید اصلا بادران را دست کم بگیریم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بادران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس تنها تیمی است که در تعطیلات بازی می‌کند. بازی خطرناکی داریم و هنوز قشقایی در یادمان هست.

وی تاکید کرد: بادران تیم دوم جدول لیگ دسته اول است. برای ما فرقی نمی‌کند که با این تیم یا حتی تیم‌هایی چون مشکی‌پوشان و سپیدرود رشت که پایین جدول هستند، بازی کنیم و نباید از میل و اراده خودمان که پیروزی هست، عقب بکشیم. پنهان نمی کنم که ما گزینه پیروزی هستیم اما نباید اصلا حریف را دست کم بگیریم چون می‌تواند برای ما خطرناک باشد. همه بازیکنان سالم هستند و برای قرار گرفتن در بین 11 بازیکن اصلی رقابت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات رئیس هیئت مدیره بادران که گفته بود بلایی بدتر از قشقایی سر پرسپولیس می‌آورند، گفت: ایشان مدیر باشگاه هستند و هر مربی و مدیری باید به تیمش اعتقاد و ایمان داشته باشد و حق دارد خوش بین باشد. چیز بدی در این موضوع نمی‌بینم و همین مسئله می‌تواند هشداری برای تیم ما باشد.

برانکو در مورد اینکه ظاهرا تصمیم گرفته برای بازی فردا از بازیکنان ذخیره استفاده کند، تصریح کرد: ما بازیکن ذخیره نداریم. طبیعی است تعدادی از بازیکنان در هر بازی روی نیمکت می‌نشینند اما تیم ما 22 بازیکن اصلی به همراه دروازه‌بان دارد. فردا خواهیم دید در زمین چه کسانی بازی می‌کنند.

وی در مورد بازی رئال‌مادرید و الجزیره امارات که خودش تماشاگر آن بود، گفت: از دیدن این بازی خیلی راضی‌ام و در کنار آن روش بازی الجزیره را دیدم. متوجه شدم که سبک فوتبال امارات در چه حدی است و آیا افت داشته‌اند یا نه. بازی ورزشی جالبی بود و الجزیره با افتخار باخت.

برانکو تصریح کرد: البته دو گل رئال را قبول نکردند. رئال 37 موقعیت داشت که 15 ضربه به سمت دروازه بود. این فوتبال است و دیدیم با این همه شانس گلزنی، بازی دو بر یک تمام شد. شاید بازی فردا برای ما هم مشابه همین بازی باشد. دیدیم که با وجود اینکه دو بازیکن الجزیره به سمت دروازه خودشان رفتند اما گل رئال را قبول نکردند. در فوتبال چنین مسائلی رخ می دهد و می‌تواند گوشزدی برای بازیکنان من باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x58a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملاقات برانکو و میثاقیان