تاریخ انتشار: 1396/09/23 17:31
کد خبر: 169360

سندرم ستاره سوزی پرسپولیس به استقلال رسید

سندرم ستاره سوزی پرسپولیس به استقلال رسید

در فاصله ۹ سالی که بین قهرمانی دوم و سوم پرسپولیس در لیگ برتر وجود داشت،پرسپولیس محل رفت و آمد ستاره‌های زیادی بود که اغلب دوام چندانی در این تیم نداشتند. بازیکنانی که به عنوان ستاره‌های لیگ پا به پرسپولیس گذاشتند اما یا موفق نبودند و یا عمر حضورشان به بیش از یک فصل هم نمی‌رسید.

از لیگ هشتم به بعد بازیکنانی همچون پتروویچ، رحمان رضایی، معمارزاده، ابراهیم توره، مهدی شیری، میثم بائو، عادل کلاه‌کج، محمد نصرتی، جواد کاظمیان، محمد قاضی، خلعتبری، انصاریفرد، اشپیتیم آرفی،و ... به پرسپولیس آمدند که اغلب روزهای خوبی را با پرسپولیس سپری نکردند. حالا دو سه سالی است که استقلال به این وضعیت سابق پرسپولیس دچار شده است. بازیکنانی که به عنوان ستاره به استقلال آمده‌اند کارکردی در حد انتظار نداشته‌اند و عمر حضورشان در این تیم کوتاه شده است.

فصل پیش بختیار رحمانی و آرش افشین به عنوان دو ستاره فصل طلایی فولاد به استقلال آمدند اما پس از یک نیم‌فصل بازی در این تیم مجبور به جدایی شدند. امسال نیز حسن‌ بیت‌سعید به سرنوشت رحمانی و افشین دچار شده تا بازیکنی که طی دو فصل اخیر یکی از بهترین‌های لیگ برتر بوده در پایان نیم‌فصل با کارنامه‌ای ضعیف و دور از انتظار این تیم را ترک کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6z7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدیدترین رنکینگ مربیان و تیم های فوتبال جهان؛ برانکو و پرسپولیس همچنان بهترین