تاریخ انتشار: 1396/09/25 19:39
کد خبر: 169056

دروازه بان خوش تیپ پرسپولیسی به لیگ برتر ایران باز می گردد

11 سال از زمانی که علیرضا حقیقی 17 ساله پنالتی علی دایی را در دیدار پرسپولیس - سایپا مهار کرد می گذرد.
دروازه بان خوش تیپ پرسپولیسی  به لیگ برتر ایران باز می گردد

علیرضا حقیقی زمانی که ۱۸ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد. او اولین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد و توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند. به این ترتیب او تبدیل به چهارمین دروازه بانی شد که پنالتی آقای جهان را مهار می کند. 8 سال گذشت تا برخورد علی دایی و علیرضا حقیقی دوباره سر و صدا کند. البته برخورد از سوی علی دایی بود، جایی که وی را متهم به این کرد که به کی روش پول می دهد تا در تیم ملی بازی کند. اتهام بسیار عجیب علی دایی هرگز ثابت نشد.

اما حقیقی و دایی دوباره در حال رسیدن به هم هستند، موضوع دوباره رسیدن این دو به یکدیگر نه پنالتی است نه اتهام. موضوع این است که شاید علیرضا شاگرد علی دایی شود.

او که فصل ناموفقی در تیم اسکیلستونای سوئد داشت و با این تیم به دسته پایین تر لیگ سوئد سقوط کرد در آستانه بازگشت به لیگ برتر ایران قرار دارد. گفته می شود باشگاه سایپا با این دروازه بان مذاکرات لازم را انجام داده و حقیقی به زودی شاگرد علی دایی می شود.

درباره حقیقی شنیده می شد او به پرسپولیس می رود اما با توجه به محرومیت سرخ ها از نقل و انتقالات این خبر شایعه ای بیشتر نبود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ev7vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل نسبتا موجه دایی برای ادامه لجبازی با پرسپولیس