تاریخ انتشار: 1396/09/25 23:07
کد خبر: 169026

من و استقلال از هم جداشدنی نیستیم

بازیکن استقلال امیدوار است تا دوباره به روزهای اوج و جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی وینفرد شفر برسد.
من و استقلال از هم جداشدنی نیستیم

یکی دیگر از بازیکنان استقلال هم از دنیای مجردی خداحافظی کرد تا گام به دنیای تأهل بگذارد، تصمیمی که یعقوب کریمی را امیدوار کرده تا دوباره به روزهای اوج بازگردد بلکه به جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی وینفرد شفر برسد.

طرفداران استقلال با دیدن نمایش‌های خوب این بازیکن که دست‌پرورده آکادمی این باشگاه بود، در تیم نفت امیدوار بودند صاحب یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران شوند اما روند پر‌فراز و نشیب یعقوب در این سال‌ها ادامه پیدا کرد تا درست در روزهایی که زمزمه‌های کنار رفتن او به عنوان بازیکن مازاد از استقلال به گوش می‌رسید، خبر ازدواج او سر و صدای زیادی به راه بیندازد به خصوص که همسر کریمی هم چهره‌ای شناخته شده در دنیای هنر و سینما قلمداد می‌شود.

*سرانجام وقت خداحافظی از دنیای مجردی رسید؟

بالاخره باید یک روز از دنیای مجردی خداحافظی می‌کردم، اتفاقاً برای فرارسیدن این روز خیلی هیجان داشتم چون مدت‌ها بود در فکر ازدواج و تشکیل خانواده بودم اما قسمت نمی‌شد تا اینکه لطف خدا شامل حالم شد و این روز برای من از راه رسید.

*خیلی هم سر و صدا کرد.

دوستان به من لطف دارند که جا دارد همین جا از اظهار لطف آنها تشکر کنم. همچنین یک تشکر از خانواده‌ام به خصوص مادرم دارم که همیشه دعای خیر او و اعضای خانواده‌ام پشت‌سرم بوده و زمینه رسیدن به این جایگاه را فراهم کرده است. خداوند خیلی من را دوست دارد چون کنار این خانواده خوب حالا یک همسر مهربان هم دارم که جا دارد از او و خانواده‌‌اش نیز تشکر کنم.

*دوست نداریم به حریم خصوصی تو وارد شویم اما اگر دوست داری می‌توانی راجع به حاشیه‌های رقم خورده در فضای مجازی صحبت کنی.

نه، صحبت خاصی ندارم، تنها خواسته‌ام این است که در فضای مجازی دوستان و مردم به حریم خصوصی هر فردی احترام بگذارند. گفتم نمی‌خواهم اوقات خوشم را با فکر کردن به این مسائل خراب کنم.

*یعقوب در روزهایی خبر ازدواج تو به گوش رسید که احتمال کنار رفتن تو از استقلال به عنوان بازیکن مازاد زیاد بود.

جدایی از استقلال؟! بشنوید و باور نکنید (باخنده).

*چطور؟

من و استقلال از هم جداشدنی نیستیم چون من به راحتی پیراهن استقلال را به دست نیاوردم که حالا بخواهم به سادگی آن را از دست بدهم.

*اما در نیم‌فصل اول اصلاً شرایط خوبی نداشتی.

تیم ما شرایط خوبی نداشت که بازیکنان بخواهند شرایط خوبی داشته باشند. همه می‌دانند منظور من چیست و لزومی هم ندارد که پرونده‌گشایی داشته باشیم چون تنها قدم زدن روی اعصاب طرفدارانی است که زندگی‌شان استقلال بوده و هست. در حال حاضر برای من جدایی از استقلال اصلاً مفهومی ندارد چون کسی هم در این خصوص حرفی به من نزده است.

*با وینفرد شفر در این مدت صحبتی نداشتی؟

نه، من تنها به عنوان بازیکن حرفه‌ای و طرف قرارداد باشگاه در تمرینات بهترین تلاشم را انجام دادم تا رضایت کادر فنی را جلب کنم و تا آنجایی هم که شنیدم سرمربی آلمانی از عملکردم رضایت داشته و به همین خاطر هم بود که جلوی سپاهان بازی کردم.

*استقلال به روزهای خوب گذشته برمی‌گردد؟

شک نداشته باشید استقلال خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می‌کنید به روزهای خوب برمی‌گردد و امیدوارم در راه این بازگشت در نیم‌فصل دوم، من هم بتوانم نقش کوچکی ایفا کنم. در این چند هفته اتفاقات بسیار خوبی در زندگی‌ام رخ داده که انگیزه‌ام را دو چندان کرده است و حالا می‌خواهم نقشی پررنگ‌تر در استقلال داشته باشم و در این راه دو برابر همیشه تلاش می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xz6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت طلایی ستاره استقلال برای جلب اعتماد شفر