تاریخ انتشار: 1396/09/26 18:42
آیا با فشارهای جانبی باشگاه نفت از جهانیان گرفته شده و شرکت «تهران کار رسا» مالک می‌شود؟
کد خبر: 168913

ابهام های ادامه دار در باشگاه نفت؛ تحولات جدید در طبقه سیزدهم وزارت نفت رقم خورد

به دلیل اتفاقات چند وقت اخیر با فشارهای صورت گرفته از سوی برخی‌ها بزودی مالکیت باشگاه نفت از حمیدرضا جهانیان گرفته شده و این باشگاه در اختیار شرکت «تهران کار رسا» که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند قرار خواهد گرفت.
ابهام های ادامه دار در باشگاه نفت؛ تحولات جدید در طبقه سیزدهم وزارت نفت رقم خورد

 پس از مشکلات متعدد و عدیده باشگاه نفت و در پی اعتراضات فراوانی که به مالک این باشگاه انجام شده بود درنهایت امروز تصمیم گرفته شد تا باشگاه نفت از حمیدرضا جهانیان گرفته شده و اداره این باشگاه به شرکت «تهران کار رسا» که در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند داده شود.

پیش از این و در زمان واگذاری باشگاه نفت که تابستان امسال رخ داد قیمت مزایده این باشگاه 5 میلیارد عنوان شد اما بالاترین قیمت رسیده حدود 3 میلیارد و 300 میلیون تومان بود اما در حال حاضر شرایط آنقدر برای  این باشگاه بغرنج شده که مالک احتمالی بعد نفت قصد دارد این باشگاه را با مبلغ یک میلیارد تومان در اختیار بگیرد.

از طرفی با فشارهای جانبی از سوی برخی افراد که پیش از این سابقه کار در باشگاه نفت را داشتند تلاش‌هایی صورت گرفته است تا نفت به این شرکت واگذار شود که از این جمله می‌توان از افرادی نظیر احمد ابراهیمی و برخی دیگر که سابقه کار در نفت را دارد نام برد.

از طرف دیگر مالکیت فعلی باشگاه نفت مخالفان عدیده‌ای دارد از جمله رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش جوانان استان تهران و برخی دیگر از نفراتی که در این مدت نظر خود را درباره این باشگاه اعلام کردند.

از طرف دیگر امروز فردوسی که مدیریت شرکت تهران کار رسا را در اختیار دارد امروز در وزارت نفت حاضر شد و باید دید او برای تغییر مالکیت امروز در باشگاه نفت حاضر شده یا قصد دارد نبض پروژه‌های نفتی این وزارتخانه را برعهده بگیرد. هر چه که هست پس گرفتن باشگاه نفت از جهانیان قطعی شده و به نظر می‌رسد شرکت تهران کار رسا بزودی فعالیت خود را در این باشگاه آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m75x8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با تکذیب این شایعه ستاره استقلال در جمع آبی پوشان ماندگار شد