تاریخ انتشار: 1396/09/26 21:35
کد خبر: 168877

دیدار که می تواند برای آبی پوشان استقلالی خطرناک باشد

ایرانجوان با وجود این که تیم سیزدهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد اما دو بازیکن خطرناک دارد که می‌توانند مقابل استقلال تیم‌شان را شگفتی‌آفرین کنند.
دیدار که می تواند برای آبی پوشان استقلالی خطرناک باشد

بازی استقلال در جام حذفی اگرچه در مقابل یک تیم لیگ یکی است اما می‌تواند برای این تیم خطرناک باشد. استقلال که در پایان نیم فصل اول تقریبا به شرایط ایده‌آلی رسیده بود با تعطیلی بازی‌های لیگ برتر هیچ بازی تدارکاتی انجام نداده است. هواداران استقلال نمی‌دانند که در بازی با ایرانجوان باید منتظر کدام چهره از تیمشان باشند. تیمی که در آخرین هفته از نیم فصل اول به سپاهان سه گل زد یا تیمی که با این تعطیلات از روند روبه رشدش دور شده است. ایرانجوان تیم بی‌خطری هم برای استقلالی‌ها نیست. آنها دو بازیکن خطرناک دارند.

آقای گل جام‌حذفی و دومین گل‌زن لیگ دسته یک با پیراهن ایرانجوان به مصاف استقلال خواهند رفت. سجاد فیض الهی با ۵ گل زده در جام حذفی به همراه مهدی شریفی در صدر جدول گلزنان جام حذفی قرار دارد. جالب است که استقلالی‌ها از این بازیکن خاطره خوبی هم ندارند. استقلالی که در لیگ هشتم قهرمان لیگ برتر شد در طول فصل فقط یک باخت خانگی را تجربه کرد که آن باخت مقابل فولاد و با تک گل فیض‌الهی رقم خورد. مهاجمی که با ۵ گل در جام‌حذفی آمار خوبی داشته است. اویس کردجهان مدافع ایرانجوان هم فقط دو گل کمتر از کل گل‌های این فصل استقلال را برای تیمش زده است. او با ۹ گل زده در رده دوم جدول گلزنان لیگ دسته اول قرار دارد. با حضور این دو بازیکن خطرناک، مدافعان استقلال دوشنبه کار سختی خواهند داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arvmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری دیدار استقلال - ایران جوان بوشهر در هاله ای از ابهام