تاریخ انتشار: 1396/09/27 00:58
کد خبر: 168846

بررسی عملکرد بازی های اخیر استقلال در یک نگاه+عکس

اینفوگرافی عملکرد استقلال تهران در پنج بازی اخیر.
بررسی عملکرد بازی های اخیر استقلال در یک نگاه+عکس

استقلال موفق شد با شکست دادن دو حریف دسته اولی در مراحل قبلی جام حذفی، خود را به یک چهارم نهایی این رقابتها برساند. آبی‌ها در این مرحله هم یک حریف دسته اولی را پیش روی خود می بینند؛ ایرانجوان بوشهر.

استقلال فردا(دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سیزدهم دسته اول است و به نظر می رسد فرصتی ایده‌آل پیش روی این تیم برای حضور در نیمه نهایی جام حذفی آماده است. فرصتی که وینفرد شفر نمی‌خواهد از دست دهد. استقلال با عبور از گل گهر سیرجان و نساجی مازندارن به این مرحله رسیده است.

ایرانوجوان در لیگ دسته اول چندان شرایط خوبی ندارد و در رده سیزدهم دیده می شود، این تیم اما در جام حذفی به خوبی پیشروی کرده است، این تیم و خونه به خونه نمایندگان لیگ یک در یک چهارم نهایی جام حذفی اند.

این تیم بوشهری در مرحله یک سی و دوم به راحتی تیم گمنام شاهین لردگان چهارمحال را شکست داد. ایرانجوان در مرحله بعدی دست به کار بزرگی زد و با حذف فولاد در اهواز خود را به عنوان یکی از شگفتی‌سازان جام حذفی معرفی کرد.

ایرانجوان در مرحله یک هشتم نهایی هم کار سختی نداشت و در خانه تیم دسته دومی گل ابریشم تهران را برد. هدایت این تیم برعهده غلامرضا دلگرم است.

23


#منبع:پارس فوتبال


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7zoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال مقابل ایرانجوان لو رفت/تغییر مهمی در استقلال صورت گرفت!