تاریخ انتشار: 1395/06/06 23:17
کد خبر: 265027

شوک عجیب به پرسپولیس

موافقت برانکو با بازگشت رامین رضاییان خبر مهمی بود که در دل یک مصاحبه نهفته بود.
 شوک عجیب به پرسپولیس

مصاحبه ای که سرمربی پرسپولیس بعد از تمرین چهارشنبه و قبل از سفر دو روزه به دبی آن را تلویحا و اینگونه در موضعی متفاوت با گذشته اعلام کرد:درباره رضاییان باشگاه تصمیم گیرنده نهایی است و من فقط مانده ام کدام بازیکن را از لیست خارج کنیم تا جا برای رضاییان خالی شود.

چنین اظهارنظری در شرایطی صورت گرفت که برانکو پیش از این مدام اعلام می کرد رضاییان می تواند نیم فصل به تیم بازگردد و در شرایط کنونی مقدور نیست او به تیم بیاید.برانکو حتی وقتی که رامین به پیشنهاد باشگاه و یک روز پس از تمدید دو ساله قراردادش برای دلجویی از سرمربی راهی درفشی فر شد آب پاکی را روی دست رضاییان ریخت و به او تاکید کرد امکان بازگشت فعلا وجود ندارد.

در پی این مخالفت برانکو، رضاییان خواهان ابطال قرارداد دو ساله جدیدش شد و طاهری نیز با رعایت اصول احلاقی این قرارداد را با پاره کردن ابطال کرد اما قبل از ان از رضاییان خواسته بود به شکلی قرضی راهی بک تیم دیگر شده و نیم فصل یا فصل بعد به تیم بازگردد.

رامین هم که تصور می کرد طبق این بند خودکاری و دست نویس معروف آزاد است و حتی اگر طبق آن آزاد نباشد پس از پانزده شهریور(پایان نقل و انتقالات) بواسطه قرار نگرفتن در لیست تیم رسما ازاد خواهد شد و به همین دلیل نیازی نمی بیند به شکل قرضی راهی تیم دیگری شده و مبلغی هم بابت این انتقال پرداخت شود.

این موضوع با واکنش طاهری همراه شد و او گفت که من قرارداد را باطل کردم اما باید بگویم او عرق پرسپولیسی ندارد چون حاضر نشده قرضی به تیمی دیگر رفته و برگردد.

وساطت طارمی و تماس های مکرر او از فلورانس با ترکاشوند مبنی بر ایتکه رامین پشیمان است اما بهانه ای شد تا طاهری و کاشانی در سفر به شیراز و در فضایی صمیمانه زشت و زییای پیوستن رضاییان به تیمی دیگر(از تقویت رقبا گرفته تا تقویت نشدن تیم و مجادلات حقوقی) را به سرمربی منتقل کرده و رضایت او راجلب کنند.

این اظهارنظر برانکو مینی براینکه تصمیم گیرنده باشگاه است نیز نشان از تصمیم جدید پروفسور داشت.حالا و برخلاف برخی اخبار رامین باید قرارداد جدیدی ببندد و البته از این بایت مشکلی نیست.

مشکل و معمای جای خالی هم با خروج نام گولچ از فهرست مسابقات داخلی و استفاده از او صرفا در لیگ قهرمانان حل خواهد شد اما حالا برخی اخبار از محتوای جلسه طاهری با برانکو فضای را به سمت دیگری سوق می دهد.

 اینکه برانکو در جلسه امروز خود با طاهری عنوان داشته رضاییان اگر برگردد از او در لیست و به عنوان نیمکت نشین هم استفاده نمی کنم خبرساز شده است.

بنابرادعای این رسانه برانکو در جلسه با طاهری به سیم آخر زده و حال باید دید این خبرجنجالی نهایتا تایید می شود یا اینکه به نوعی تکذیب.

چنین ادعایی در حالی مطرح شده که مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عصر شنبه خبر اسنفاده از گولچ در لیگ قهرمانان  را تایید کرده و حتی تاکید داشت قرارداد جدید رامین پس از توافق چدید در سازمان لیگ ثبت خواهد شد.

باید دید این قصه جنجالی نهایتا چگونه به پایان خواهد رسید.برانکو این بار چه تصمیمی می گیرد.

آیا او موضع جدید خود مبنی بر موافقت با بازگشت رامین در شیراز را تغییر داده یا اینکه جای نگرانی نیست و رضاییان در فضایی بدور از تنش به پرسپولیس بازمی گردد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k6qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوردبین: راهی برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس نیست

رضاییان بازیکن پرسپولیس است/ انصاری جایی نمی‌رود
برانکو: سفرم به دبی کاملاً شخصی بود و ارتباطی به تیم نداشت