تاریخ انتشار: 1395/06/07 07:41
کد خبر: 265009

امید ابراهیمی پول نگرفته برای استقلال نمی جنگد!

امید ابراهیمی بر خلاف فصل پیش که نمایش امیدوارکننده‌ای در استقلال داشت تا پایان هفته چهارم نتوانسته عملکرد درخشانی داشته باشد و با کمترین انگیزه و اثرگذاری ممکن درترکیب آبی‌ها حضور یافته است.
 امید ابراهیمی پول نگرفته برای استقلال نمی جنگد!

برای اثبات افت محسوس ابراهیمی در قیاس با فصل قبل کافی است نگاهی به آمارهای باقی مانده از او درفصل پانزدهم بیندازیم. بخصوص همین هفته‌های آغازین که ابراهیمی گل‌های سرنوشت‌سازی هم برای استقلال صدرنشین آن روزها به ثمر رساند و یکی از ستون‌های اصلی تیم مظلومی محسوب می‌شد.

وضعیت نامطلوب ابراهیمی در هفته‌های آغازین لیگ شانزدهم قدری منصوریان را نگران کرده است. ابراهیمی در چهار هفته‌ای که پشت سر گذاشته‌ایم نه پاس گلی به گلزن‌های استقلال داده و نه خود در قامت گلزن جلوه کرده است. امید حتی در جنگ‌های فیزیکی میانه میدان نیز غالبا ناموفق بوده که موید آن فرصت‌های گلزنی است که یکی پس از دیگری برای مهاجمان حریف پدید می‌آید.

در واقع اگر شماره شش باشگاه استقلال در آمادگی کامل به سر می‌برد هیچ‌گاه استقلال با شش گل خورده در قعر جدول دست و پا نمی‌زد. بدون شک سرمربی استقلال انتظار داشته ابراهیمی را مانند فصول قبل آماده و قبراق ببیند اما این بازیکن درشرایط مطلوب فنی به سرنمی‌برد و هنوز آن بازیکن گره گشای فصل پیش نیست.

آنهایی که به استقلال نزدیکند اعتقاد دارند که افت ابراهیمی ناشی از بدقولی‌های فصل پیش باشگاه است. ابراهیمی که اواخر لیگ گذشته نیز دو بار به علت پرداخت نشدن حقوقش از حضور در تمرین استقلال خودداری کرده بود ظاهرا هنوز نتوانسته مطالباتش را دریافت کند و به همین دلیل است که شرایط روحی خوبی ندارد و همچنان نتوانسته خود را به شرایط ایده‌آل فصل پیش نزدیک کند. این وضعیت ایجاب می‌کند که باشگاه استقلال نیز در راستای بازگرداندن امید به شرایط خوب فنی گذشته پا وسط گذاشته و مشکلات مالی‌اش را که از فصل گذشته باقی مانده مرتفع کند. ابراهیمی خوب فوتبال بازی نمی‌کند و ادامه این روند استقلال را با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت. البته هافبک میانی این روزها در تمرینات تیم ملی به سرمی برد و باید دید که مقابل قطر یکی از بازیکنان اصلی ترکیب خواهد بود یا خیر؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6qkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان نگران نباشد ستاره ها اوج می گیرند