تاریخ انتشار: 1395/04/20 13:11
کد خبر: 274762

لیست استقلالی های که به بیرون باشگاه هدایت شدند+تصاویر

بازیکنان زیادی در چند ساله اخیر در جمع آبی پوشان بوده اند که اکنون در تیم دیگری توپ می‌زنند.
لیست استقلالی های که به بیرون باشگاه هدایت شدند+تصاویر

بازیکنان زیادی در چند سال اخیر در تیم آبی‌پوش پایتخت فعالیت داشته‌اند که به دلایل مختلف از در این تیم ماندنی نشدند و راهی تیم‌های دیگر شدند. شاید بین آن‌ها افرادی که در لیست مازاد منصوریان بودند بیشتر از همه به چشم می‌آیند. در زیر نگاهی به بازیکنانی انداختیم که اکنون در لیگ برتر حضور دارند، اما نه قبلا در استقلال بوده‌اند.

1-  آندرانیک تیموریان: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران فصل گذشته را درسایپا با پایان رساند. با شروع پنجره تابستانه خبرهای زیادی مبنی بر پیوستنش به تیم‌های مختلف و همینطور استقلال به گوش می‌رسید. در نهایت این بازیکن ترجیح داد که در همسایگی قلعه نوعی شاگرد رسول خطیبی شود که در جام جهانی 2006 با او همبازی بود.

Bk6pE9DLw9DP

2-  رضا عنایتی: گلزن‌ترین بازیکن تاریخ ادوار لیگ برتر با 143 گل زده فصل قبل را در تیم اف سی مشهد(سیاه‌جامگان) سپری کرد و در طول این چند ساله بیش از هر بازیکنی تیم عوض کرده است. او امسال در آستانه پیوستن به تیم بادران در دسته پائین‌تر بود، که با حضور مرفاوی  در صبا به این تیم پیوست.

8qpK96ElsuuX

3-  آرش برهانی: مهاجم کهنه کار استقلال با 33 سال سن در نهایت مجبور به ترک استقلال و حضور در پیکان شد. برهانی که بهترین گلزن استقلال به حساب می‌آید با ناراحتی این تیم را ترک کرد و شاگرد مربی سابقش مجید جلالی شد.

WDLAaRVGhag7

4-  میلاد فخرالدینی: وینگر راست چند فصل اخیر استقلال همواره در این تیم مهره‌ای ثابت به حساب می‌آمد. با آمدن علیرضا منصوریان او هم راهی جز ترک استقلال پیدا نکرد و راهی تیم نفت تهران شد تا شاگرد علی دایی شود.

psktiMBVzR9e

5-  محمد خرسند نیا: محمدرضا خرسندنیا بعد از دو سال حضور در استقلال تهران در لیست علیرضا منصوریان برای فصل جدید قرار نداشت و طبق توافقی که با مدیران این باشگاه انجام داد از جمع آبی‌های تهران جدا شد و قرارداد یکساله‌اش را فسخ کرد. او پس از جدایی به تیم پدیده پیوست.

ylB1bG8q9gyZ

6-  علیرضا رمضانی: بازیکن فصل گذشته استقلال با از دست دادن پنالتی در فینال جام حذفی در شرایط دشواری قرار گرفت. انتشار عکسی توسط او که وضعیت نابسامان کمپ استقلال و جای زندگی او را نشان می‌داد، زمینه های خروج او از باشگاه و پیوستنش به تراکتورسازی را فراهم کرد.

01122324

7-  مهدی مومنی: مهدی مومنی که سال گذشته در نیم فصل اول به نفت تهران پیوسته بود. بعد از اینکه خیلی کم فرصت بازی پیدا کرد، در نیم فصل دوم به استقلال پیوست و شاگرد پرویز مظلومی شد ولی در آنجا هم زیاد به کار گرفته نشد تا فصل را با ناکامی به پایان برساند و با قرار گرفتن در لیست خروجی باشگاه به استقلال خوزشتان پیوست.

DV64BoA83Gyk

8-  حنیف عمران‌زاده: مدافع فیزیکی چند فصل اخیر استقلال که عملکردش افت کرده بود در نهایت راه خروج از باشگاه را در پیش گرفت. او بلافاصله با تیم صنعت نفت آبادان به توافق رسید ولی در ادامه صحبت‌هایی مبنی بر پیوستنش به خونه به خونه بابل به گوش رسید و سرانجام به همین تیم پیوست.

hbylCcBzvGW9

9-  علی حمودی: مدافع راست فوتبال ایران چند سال اخیر خود را بین تیم‌های سپاهان و استقلال جابجا می‌شد. به دلیل مشکل سربازی مدتی را در تیم تراکتورسازی گذراند و با شروع لیگ پانزدهم و پایان دوران سربازی به تیم پیکان اضافه شد، تا جمع استقلالی ها در این تیم جمع شود.

6gvgAeIR3Gq9

10-  کرار جاسم: هافبک عراقی چهره جنجالی چند سال اخیر ایران بوده است. این بازیکن با درخشش در تراکتور کار خود را در ایران آغاز کرد و به استقلال پیوست. در مدت حضور در استقلال کم حاشیه به همراه نداشت و درگیری او با جباری از مهم‌ترین آن‌ها بود. او حالا با دعوت قلعه نوعی به ایران بازگشته تا در تبریز دوباره روزهای اوجش را تداعی کند.

b0t4OLgcn9AK

در این میان برخی استقلالی های لیگ هم هستند که تکلیف آن‌ها هنوز برای فصل آتی مشخص نیست. سجاد شهباززاده احتمالا به ترکیه و تیم آلانیا اسپور خواهد رفت، امیرحسین صادقی و میلاد میداوودی هنوز تیم‌های فصل آینده خود را انتخاب نکرده‌اند. هاشم بیک زاده ، امین منوچهری،وحید طالب لو هم به همین وضعیت دچارند و باید دید چه سرنوشتی در لیگ آینده خواهند داشت.

همچنین فرزاد حاتمی و محمد قاضی که سابقه بازی در هر دو تیم بزرگ پایتخت را در کارنامه خود دارند، به ترتیب در تراکتورسازی و نفت تهران خواهند بود. فرزاد حاتمی که مهاجم مورد علاقه قلعه نوعی است و محمد قاضی هم با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی نفت تهران به این تیم ملحق شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne57k

آخرین اخبار