تاریخ انتشار: 1396/10/25 11:19
کد خبر: 164719

استقلال صاحب یکی از 9 مهاجم برتر تاریخ کامرون

در صورتی که مشکلی در راه حضور مهاجم مد نظر شفر به تهران پیش نمی آمد استقلال صاحب یکی از 9 مهاجم برتر تاریخ کامرون در اروپا می شد.
استقلال صاحب یکی از 9 مهاجم برتر تاریخ کامرون

گشت و گذار طولانی مدت استقلال برای جذب مهاجمی خارجی در نهایت به بازیکنی کامرونی ختم شد که قرار بود بامداد امروز وارد تهران شود تا تست های پزشکی را انجام و مراحل نهایی عقد قرارداد خود را پشت سر بگذارد.

 

کریستین باکامانگا مهاجم 31 ساله و سرشناس کامرونی که نیم فصل نخست را با پیراهن لیائونینگ چین پشت سر گذاشت مهاجمی بود که وینفرد شفر هفته ها به صورت محرمانه مذاکرات با او را پیگیری کرده بود. این مهاجم تنومند با سابقه درخشان در یک دهه گذشته در حالی قرار بود پیراهن استقلال را برتن کند که براساس دیدگاه کارشناسان فوتبال در کامرون و قاره آفریقا یکی از 9 مهاجم برتر تاریخ این کشور در رقابت های اروپایی شناخته شده بود.

 

باکامانگا در نیم فصل دوم سوپرلیگ چین در 8 دیداری که برای لیائونینگ به میدان رفت موفق به 5 بار گلزنی شد تا بار دیگر توانایی های خود را به رخ بکشد، بازیکنی که اگر به استقلال می پیوست بدون شک می توانست بسیاری از مشکلات گلزنی و دغدغه های پیرمرد آلمانی را از بین ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnebj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ویژه شفر برای باقری!