تاریخ انتشار: 1395/06/08 13:19
کد خبر: 264738

گفت و گوی قنبرپور و برانکو درباره بازی با استقلال

مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس در حاشیه بازی تدارکاتی روز یک شنبه سرخپوشان با سرمربی پرسپولیس دیدار و گفتگو داشت.
 گفت و گوی قنبرپور و برانکو درباره بازی با استقلال

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی قنبرپور روز گذشته از نزدیک به تماشای بازی تدارکاتی سرخپوشان نشست. وی در جریان این حضور در ارتباط با فعالیت تیم های پایه پرسپولیس و همکاری هایی که در این حوزه وجود دارد با برانکو ایوانکوویچ  دیدار و گفتگو داشت. این ملاقات در شرایطی صورت گرفت که چوک نیز در روزهای گذشته برای تماشای بازی های تیم های پایه حضور پیدا کرده بود و کاپیتان جوانان پرسپولیس هم در جریان بازی حضور موفقی داشت. در جریان این ملاقات همچنین درباره حضور طاهرخانی در بازی های پایه به ویژه بازی های این هفته جوانان و امید پرسپولیس برابر استقلال در روزهای سه شنبه و چهار شنبه هماهنگی به عمل آمد.

قنبرپور در این ارتباط گفت: نظر آقای برانکو این بود که حضور در هردو بازی به صلاح نیست چون سنگینی و حساسیت انها می تواند باعث آسیب دیدگی بازیکن شود. طاهرخانی کاملا قابلیت بازی در رده امید را دارد اما از سوی دیگر در آخرین بازی که تیم جوانان داشت داور مسابقه در صحنه ای که برای تمام حاضران حتی تیم حریف مسلم بود خطای پنالتی روی داده است و حداقل برخورد مسجل بود ، خراسانی از بهترین نفرات و دومین گلزن برتر تیم ما بعد از طاهرخانی را برای بازی با استقلال محروم کرد.

وی ادامه داد: در جریان این ملاقات درباره وضعیت آسیب دیدگی آقایی که با تیم بزرگسالان تمرین می کند ولی شرایط بازی در رده سنی امید ها را دارد هم صحبت کردیم و قرار شد در صورتی که با توجه به برنامه های تمرین بزرگسالان شرایط لازم فراهم شد اعضای تیم های پایه باایشان دیدار داشته باشند. تلاش می کنیم یکی از این ملاقات ها در این هفته انجام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nepgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حضور برا‌نکو در تیم امار‌اتی تکذیب شد