تاریخ انتشار: 1396/10/25 19:27
کمال کامیابی‌نیا قبل از واقعه مصدومیت
کد خبر: 164659

ستاره پرسپولیس راهی بیمارستان شد/ بدشانسی از این بدتر نمی شد!

هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس امروز با بدشانسی بزرگی مواجه شد و راهی بیمارستان شده است.
 ستاره پرسپولیس راهی بیمارستان شد/ بدشانسی از این بدتر نمی شد!

 کمال کامیابی نیا که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، طی هفته‌های گذشته ستاره این تیم محسوب می‌شد، در پایان تمرین امروز با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در شرایطی که راهی استخر شده بود با برهم خوردن تعادلش بار دیگر مصدوم و اینبار راهی بیمارستان شده است.

 

در این رابطه گفته می‌شود کتف کامیابی نیا که در اواخر فصل گذشته نیز مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، دچار مصدومیت شده و او را در آستانه جام جهانی و در حالی که بار دیگر توانسته بود نظر کی‌روش را به خود جلب کند مورد تهدید قرار داده است.

 

کامیابی نیا که طی هفته‌های اخیر با عملکردی درخشان به ستاره این تیم تبدیل شده بود، در تمرین امروز نیز با انگیزه بالا و روحیه مناسب حضور داشت و بارها مارکو را نیز به وجد آورده بود؛ اما اکنون کادرفنی و هواداران این تیم در انتظار پاسخ کادرپزشکی در خصوص میزان مصدومیت و شرایط این هافبک ملی‌پوش هستند.

 

در پایان تمرین امروز و با توجه به امکاناتی که زمین پژوهشگاه نفت داراست، بازیکنان قصد حضور در استخر را داشتند که بعد از اعلام کادر تدارکات مبنی بر اینکه استخر امروز در اختیار بانوان قرار دارد، بازیکنان راهی منازل خود شده بودند. اما کامیابی نیا آخرین بازیکنی بود که در محل باقی ماند و برای تکمیل ریکاوری و تمرین خود در انتظار پایان سانس مربوط به بانوان ماند. او در نهایت راهی استخر شد و طبق گفته حاضران بعد از برهم خوردن تعادلش و آسیب به کتف راهی بیمارستان شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8rza

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره 11 پرسپولیس قاتل تراکتورسازی شد