تاریخ انتشار: 1396/10/25 19:57
کد خبر: 164656

دردسر تازه استقلال؛ فسخ یک طرفه قرارداد جباری غیرممکن است!

مسئول سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت: باشگاه استقلال نمی‌تواند قرارداد جباری را به صورت یکطرفه فسخ کند مگر با حکم کمیته تعیین وضعیت.
دردسر تازه استقلال؛ فسخ یک طرفه قرارداد جباری غیرممکن است!

در حالی که عنوان شده باشگاه استقلال قرارداد مجتبی جباری را به صورت یکطرفه فسخ کرده است اما روزبه وثوق‌احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، اعلام کرد تا ساعت 17 و 30 دقیقه هیچ نامه‌ای برای فسخ قرارداد جباری به کمیته تعیین وضعیت ارسال نشده است.

وی افزود:‌

شاید این نامه به سازمان لیگ ارسال شده باشد اما اگر در قرارداد جباری با باشگاه استقلال آمده باشد که در صورت فسخ قرارداد یکطرفه تمام پول باید به این بازیکن پرداخت شود باشگاه استقلال این اقدام را باید بپذیرد. این مسئله منوط به توافق طرفین در هنگام امضای قرارداد است.

همچنین برای پیگیری موضوع با فرشید طاهری مسئول سازمان لیگ تماس گرفت که وی اعلام کرد باشگاه استقلال با ارسال یک نامه خواهان فسخ قرارداد یکطرفه شده اما این باشگاه نمی‌تواند قرارداد جباری را فسخ کند مگر با حکم کمیته تعیین وضعیت. ما هم نامه را به کمیته مربوطه ارجاع دادیم چون آنها تصمیم‌گیرنده موضوع هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه استقلال قرارداد را یکطرفه فسخ کند باید تمام کمال پول جباری را بدهد،‌گفت:

این موضوع به ابتدای فصل و هنگامی که طرفین با هم توافق کرده‌اند برمی‌گردد. در هر صورت کمیته تعیین وضعیت تصمیم گیرنده موضوع خواهد بود.

به گزارش فارس،  با توجه به شکایت جباری از باشگاه استقلال این باشگاه ابتدا باید تکلیف جباری را در کمیته تعیین وضعیت مشخص و آن پرونده را مختومه کند و سپس در مورد فسخ قرارداد یکطرفه اقدام کند و در صورتی که این باشگاه نتواند پرونده جباری را تا پایان ساعت 24 امشب به سرانجام برساند در آن صورت جباری با وجود عدم تمایل باشگاه استقلال در این تیم ماندنی خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eel69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی جباری از استقلال قطعی شد / توفیقی: شان جباری حفظ می شود