تاریخ انتشار: 1396/10/26 14:10
کد خبر: 164530

دستور کادرپزشکی به کامیابی نیا؛ استراحت مطلق!

هافبک دفاعی پرسپولیس بعد از ترخیص از بیمارستان آتیه با دستور استراحت مطلق مواجه شده تا فردا بررسی لازم روی کتف او صورت گیرد.
 دستور کادرپزشکی به کامیابی نیا؛ استراحت مطلق!

 کمال کامیابی نیا که روز گذشته به دلیل برهم خوردن تعادلش در استخر دچار دررفتگی مجدد کتف شده است، راهی بیمارستان شد و بعد از 5 ساعت مداوا در نهایت ترخیص و راهی منزل شد.

در این ارتباط او با دستور کادرپزشکی با استراحت مطلق در حال حاضر مواجه شده است و فردا برای  بررسی روی کتف آسیب دیده بار دیگر مورد سی تی اسکن و ام آر آی قرار خواهد گرفت.

کامیابی نیا که در اواخر فصل گذشته نیز یک بار در جریان جدال با سیاه جامگان و یک بار نیز در دیدار مقابل الوحده با در رفتگی کتف مواجه شده و مجبور به عمل جراحی شده بود، اکنون در سومین بار این مصدومیت شرایط سختی را برایش به وجود آورده است.

قرار است بعد از استراحت مطلق این بازیکن طی امروز و فردا برای انجام سی تی اسکن عضله‌ای و ام آر آی روی استخوان در خصوص وضعیت بدنی و میزان مصدومیت مورد بررسی نهایی قرار گیرد و بعد از آن بار دیگر شرایط مداوا را اعلام کنند.

کمال کامیابی نیا که بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت مربوط به مصدومیت و عمل جراحی‌اش طی هفته‌های اخیر توانسته بود به شرایط ایده آل بدنی نزدیک شود و در پست و وظیفه در نظر گرفته شده توسط کادرفنی با عملکردی قابل قبول ستاره این تیم محسوب شود، اکنون در فاصله اندک باقیمانده به جام جهانی شرایط مبهمی را پشت سر می‌گذارد و باید دید در نهایت این دردسر بزرگ را به چه شکل پشت سر خواهد گذاشت.

کادرپزشکی پرسپولیس به دستور برانکو ایوانکوویچ به طور لحظه‌ای پیگیر شرایط این بازیکن هستند تا عملیات مربوط به بهبودی او را فراهم کنند و اکنون همه در انتظار این هستند تا فردا با انجام سی تی اسکن و ام آر آی خبر نهایی در خصوص وضعیت او اعلام شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bagk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا: با برانکو در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم/ ما طارمی را بایکوت نکردیم