تاریخ انتشار: 1396/10/26 19:23
کد خبر: 164499

شفر باید در تعویض‌هایش دقت بیشتری داشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید کرد سرمربی این تیم باید در تعویض هایش دقت بیشتری داشته باشد.
شفر باید در تعویض‌هایش دقت بیشتری داشته باشد

 شاهرخ بیانی در خصوص تساوی استقلال با سایپا گفت: آبی پوشان همانند هفته های پیش صلابت همیشگی را نداشتند و نتوانستند یک بازی خوب و منطقی را مقابل سایپا انجام دهند.

وی تاکید کرد: اشتباهات بازیکنان استقلال در این بازی یاد بود و حتی در نیمه اول هم چند اشتباه فردی بازیکنان می رود تا باعث شود استقلال گل دریافت کند که باز هم گلر جوان و خوب استقلال اجازه گلزنی به حریف نداد ولی روند بازی به گونه ای بود که هر لحظه احتمال گل خوردن استقلال وجود داشت.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: غیبت جباروف آماده و بازیساز در میانه میدان تا حدودی بر روند کاری استقلال تاثیر گذاشته بود و خلاء او در این دیدار پر نشد و بازیکن جایگزین نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و همین موضوع باعث شد که استقلال مقابل سایپا از خود نمایش خوبی بر جای نگذارد و تساوی برای این تیم راضی کننده بود.

بیانی در خصوص عملکرد حسین حسینی هم گفت: وقتی یک گلر نزدیک به ۱۱ بازی از دروازه اش حراست کرده و گلی را دریافت نکرده نشان دهنده آن است که عملکرد او فوق العاده بود و توانسته خود را به همه ثابت کند.

پیشکسوت استقلال افزود: حسینی حالا رکورددار بهترین دروازه بانی برای ایران را در اختیار دارد و بعید می دانم به این زودی کسی بتواند رکورد او را تغییر دهد اما او باید بداند که اگر می خواهد در آینده بهترین دروازه بان باقی بماند و جام جهانی را تجربه کند باید تمرکزش فقط و فقط بر تمرین باشد تا با آمادگی کامل به مصاف حریفان رفته و از قفس توری استقلال حراست کند.

وی در مورد عملکرد علی قربانی و اتفاقاتی که در پایان بازی برای او رخ دادگفت: از هواداران استقلال تعجب می کنند که چنین رفتاری با قربانی داشتند. قرار نیست همیشه یک بازیکن تمام توپ هایش به گل تبدیل شود اگر چه در آن لحظات حساس هواداران دوست داشتند توپ قربانی به گل تبدیل شود اما حالا که این اتفاق نیفتاده نباید این چنین او را مورد انتقاد قرار داده و نسبت به او رفتار ناشایستی داشته باشند. کار مهاجم گلزنی است ولی همیشه توپ ها به گل تبدیل نمی شود و امیدوارم که علی قربانی با تمرینات بیشتر بتواند در آینده گل های حساس و موثری برای استقلال بزند.

بیانی در پایان با انتقاد از عملکرد شفر در تعویض های تیمش افزود: از سرمربی استقلال تعجب کردم که چرا وقتی می توانست با آوردن عناصر تهاجمی اجازه ندهد سایپا کاملا نیمه دوم در زمین استقلال باشد ولی او با آوردن مدافع، عملا نشان داد که می خواهد در دقایق پایانی فقط از تک گل زده اش دفاع کند.   شفر می توانست با آوردن برزای و قائدی اجازه ندهد که مدافعان سایپا هم به هافبک ها و مهاجمانشان بپیوندند و آنقدرفشار بر روی دروازه استقلال بیاورند که این تیم پیرزوی را با تساوی عوض کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48myvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال خوزستان در شارجه اردو می‌زند

سجاد مشکل‌پور: با این شرایط اواخر فصل جشن صعود به لیگ برتر را می‌گیریم
در گل نخوردن تیم، تمرینات نکونام خیلی تاثیر‌گذار بوده است؛