تاریخ انتشار: 1396/10/27 02:50
یادآوری یک مصاحبه فراموش شده
کد خبر: 164425

آقایان عزیز؛ آن روز دور قد و بالای پرسپولیسی‌ها می‌چرخیدید را فراموش نکنید

آقایان عزیز؛ آن روز دور قد و بالای پرسپولیسی‌ها می‌چرخیدید را فراموش نکنید

حضور گسترده هواداران پرسپولیس در ورزشگاه ثامن مشهد در جریان بازی با سیاه‌جامگان، اصلا به مذاق مدیران تیم میزبان خوش نیامده. درست از لحظه‌ای که بازی تمام شده، مالک باشگاه و سرمربی سیاه‌جامگان علیه جو یکطرفه ورزشگاه که به سود تیم میهمان بود موضع گرفته‌اند جالب اینجاست که عباسی و عنایتی می‌گویند از این به بعد میزبانی‌شان برابر پرسپولیس را به یک شهر دیگر خواهند برد، اما توضیح نمی‌دهند که در کدام شهر ایران ممکن است هواداران سیاه‌جامگان بیش از پرسپولیسی‌ها باشند. وقتی وضع خود مشهد اینطوری است، مثلا می‌خواهید بازی را ببرید سبزوار یا نیشابور؟

نکته اصلی این مطلب اما چیز دیگری است. همین فصل گذشته و در آخرین بازی لیگ شانزدهم، سیاه‌جامگان باید برای بقا پرسپولیسی را می‌برد که قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود و آن بازی برایش تشریفاتی بود. آن روز هم ورزشگاه ثامن پر شد و آن روز هم بیشتر تماشاگران هوادار پرسپولیس بودند. با این حال هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران سیاه‌جامگان در آن مسابقه با سر دادن شعارهای عجیب خواهان شکست سرخپوشان پایتخت بودند تا تیم مشهدی در لیگ باقی بماند و صبای قم به دسته پایین‌تر سقوط کند. در آن بازی یکی از عجیب‌ترین شعارهای تاریخ لیگ برتر در مشهد سر داده شد و هواداران هر دو تیم با هم فریاد می‌زدند: «پرسپولیس گل نزن، بذار صبا بیفته!» آنچه در عمل اتفاق افتاد و سیاه‌جامگان در لیگ برتر ماندنی شد.

حالا اصلا کاری به غیرحرفه‌ای بودن اتفاقات آن مسابقه نداریم، اما همین مدیران مشهدی که امروز گله می‌کنند، آن روز دور قد و بالای پرسپولیسی‌ها می‌چرخیدند و از خوشحالی نمی‌دانستند چه باید بکنند. عباسی پدر که مالک باشگاه است از پرسپولیس به عنوان یک تیم جوانمرد و قهرمان واقعی لیگ یاد کرد و عباسی پسر که مدیرعامل است، گفت: «استادیوم ثامن امشب اتحادی مثال‌زدنی را شاهد بود و مردم مشهد چه طرفداران پرسپولیس و چه طرفداران سیاه‌جامگان سنگ تمام گذاشتند.» خب حالا چه شده که حضور همان هواداران، نامطلوب و ناخوشایند شده؟ آیا حضور آنها فقط زمانی خوب است که خواهان گل نزدن تیم‌شان باشند؟ اصلا دو بازی با پرسپولیس و استقلال را بگذارید کنار؛ شما 13بازی خانگی دیگر با بقیه لیگ دارید. در همان‌ها هواداران خودتان را به استادیوم بکشانید و امتیازات لازم را جمع کنید. واقعا 13بازی، کافی نیست؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ryre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل انتقام  پرسپولیس از سیاه جامگان
اکبر آقا؛ مچ پرفسور را قبلا خوابانده بود