تاریخ انتشار: 1396/10/27 14:53
کد خبر: 164373

فلاحت زاده: پرسپولیس تیمی رویایی دارد/ بازیکنان ما انگیزه بالایی برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس دارند

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز نتیجه دیدار مقابل پرسپولیس را برای تیمش مهم توصیف کرد.
فلاحت زاده: پرسپولیس تیمی رویایی دارد/ بازیکنان ما انگیزه بالایی برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس دارند

فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی پیش رو داریم. نتیجه این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد، چرا که می‌تواند جایگاه ما را در جدول بهبود ببخشد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس یکی از بهترین‌ تیم‌های دو سال اخیر لیگ برتر بوده است و در حال حاضر هم در شرایط ایده‌آل به سر می‌برد، اما من فکر می‌کنم تیم ما مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند خوب امتیاز گرفته است. ما تیم‌هایی را که خیلی خوب حمله می‌کنند به خوبی غافلگیر کرده و مقابل آنها نتیجه لازم را می‌گیریم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره غایبان تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: چند بازیکن مصدوم برای این بازی داریم از جمله خالقی‌فر و دفاع خارجی‌مان، اما سعی می‌کنیم از نفراتی که می‌توانند خواسته‌های تاکتیکی ما را برآورده کنند استفاده کنیم و امیدواریم که بازی زیبایی را فردا در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

فلاحت‌زاده درباره خریدهای‌شان در نیم‌فصل عنوان کرد: ما خرید آنچنانی نداشتیم، جز اینکه چند هفته قبل و از زمانی که هدایت تیم گسترش را قبول کردیم دو سه بازیکن را به لیست‌مان اضافه کردیم که همگی آنها خوب جواب دادند و توانستند خواسته‌های ما را برآورده کنند. ضمن اینکه ما بازیکنان مصدوم گسترش را هم به خوبی برای بازی‌ها آماده کردیم و از آنها هم راضی هستیم.

وی درباره عدم حضور فیروز کریمی در نشست‌های خبری و موضوع اختلافش با هوشنگ نصیرزاده  درباره اضافه شدن فردی به کادرفنی گسترش، گفت: قرار بود جلال چراغپور به کادرفنی ما اضافه شود که در نهایت توافق حاصل نشد، ضمن اینکه ما زنیدپور و فرهادی را به جمع بازیکنان‌مان اضافه کردیم که در مورد آنها مشکلی وجود نداشت. کریمی در مقطعی به خاطر مصدومیت پایش به نشست‌های خبری نیامد و الان هم به باشگاه رفته تا در مورد مسائل مربوط به تیم جلسه‌ای را با مسئولان داشته باشد. ان‌شاءالله او بعد از بازی در نشست خبری حاضر خواهد شد و به سؤالات شما پاسخ خواهد داد.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در واکنش به این پرسش که آیا فردا تیمش مقابل پرسپولیس به دفاع مطلق خواهد پرداخت، اظهار داشت: مسلماً مقابل چنین تیمی باید با احتیاط کار کرد. پرسپولیس تیمی رؤیایی دارد و در فصل جاری هم حتی بهتر از گذشته نتیجه گرفته است. طبیعی تیم ته جدولی گسترش فولاد نمی‌تواند مقابل این تیم تهاجمی بازی کند، مخصوصاً که ما در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم می‌رویم.

«هر تیمی که در مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد اول سعی می‌کند گل نخورد و بعد به گل زدن فکر می‌کند»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد:‌ ما در بازی با استقلال هم در نیمه اول با احتیاط بازی کردیم، اما ئر نیمه دوم حریف فشار زیادی به دروازه ما آورد. در بازی با پرسپولیس هم سعی می‌کنیم بدون اشتباه و محتاط بازی کنیم و امیدواریم تماشاگرانی که به ورزشگاه ازادی می‌آیند از تماشای مسابقه لذت ببرند. ضمن اینکه بازیکنان ما انگیزه بالایی برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس دارند و امیدوارم بازیکنان باتجربه در بازی فردا تجربیات خود را در اختیار نفرات جوان هم قرار دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ryky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فلاحت زاده: از مردم تبریز می‌خواهم که گسترش فولاد را تیم خودشان بدانند