تاریخ انتشار: 1396/10/27 15:55
کد خبر: 164359

انتظار هواداران پرسپولیس از طارمی؛ یک خداحافظی ساده!

انتظار هواداران پرسپولیس از طارمی؛ یک خداحافظی ساده!

 ماجرای مهدی طارمی و پرسپولیس عجیب‌تر از آنچه به نطر می‌رسید تمام شد. هواداران پرسپولیس که فکر می‌کردند «آقای گل»شان تا پایان فصل می‌ماند و بعد از تکرار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود حالا او را در قطر می‌بینند. واکنش هواداران البته قابل انتظار بود. ناامیدی توام با عصبانیت. چند روز بعد از این ماجرا حالا روشن شده که رفتن طارمی آنقدرها هم برای پرسپولیس بد نشده و دستکم پرسپولیس به سود مالی قابل توجهی رسیده.

حالا طارمی شاید وجدان راحت‌تری داشته باشد. او لابد با خودش می‌گوید دینش را به پرسپولیس ادا کرده است. اما در این میان یک «مهم» دیگر فراموش شده است: «هواداران پرسپولیس و طارمی».

تا آنجا که یادمان می‌‌آید در فوتبال ایران رسم بر این بوده که وقتی بازیکنی از پرسپولیس یا استقلال می‌رود به نحوی از هواداران تیمش هم خداحافظی می‌کند. قدیم‌ترها که چیزی به نام صفحات مجازی وجود نداشت بازیکن صبر می‌کرد و در یک بازی یا یک جلسه تمرینی از هوادارانش خداحافظی می‌کرد. دیگر کمترین کاری که می‌شد کرد این بود که در یک مصاحبه با رسانه‌ها این کار را انجام داد. اما در این مورد به خصوص چشم هواداران پرسپولیس به صفحات موبایل‌شان خشک شد و خبری از خداحافظی طارمی با آن‌ها نیامد.

عجیب نیست؟ زیاد دور نمی‌رویم. رضا کرملاچعب بازیکن پرسپولیس وقتی در ابتدای فصل به طور قرضی به استقلال خوزستان رفت در اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و وعده داد دوباره به این تیم برمی‌گردد. شهاب زاهدی هم وقتی در لیست مازاد قرار گرفت همین کار را کرد. از این نمونه‌ها در استقلال هم زیاد دیده شد. در ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان جوان این تیم در لیست مازاد قرار گرفتند و رفتند. بازیکنانی مثل طاها شریعتی، فردین نجفی و سینا خادم‌پور. اما آن‌ها هم با این که چندان شناخته شده نبودند باز معرفت به خرج دادند و در صفحات شخصی خودشان از هواداران استقلال خداحافظی کردند.

از طارمی اما همچنان خبری نیست. او هنوز واکنشی به این اتفاقات نشان نداده است. آخرین پست او در اینستاگرام مربوط به دیروز است و حادثه دلخراش نفتکش ایرانی. یک پست قبل‌تر هم حاوی جملاتی احساسی و طعنه آمیز است خطاب به کسانی که این روزها از او انتقاد می‌کنند. فعلا از آن «خدایا شکرت» های معروفش هم خبری نیست. در توئیترش هم تا چشم کار می‌کند جملات قصار و کنایه‌آمیز است که معلوم است مخاطبش کیست. جملاتی که «کپی پیست» شده‌اند و جذابیت و گیرایی‌شان از بین رفته. لااقل وقتی در صفحه مهدی طارمی دیده می‌شوند هیچ تاثیری روی مخطب نمی‌گذارند.

منتظر می‌مانیم. از نظر هواداران پرسپولیس طارمی ارزشش را دارد که منتظر خداحافظی‌اش بمانند. یک خداحافظی ساده اما صادقانه و از ته دل. چیزی که باورپذیر باشد. به دل بنشیند و کمی از این حجم عصبانیت و دلخوری کم کند. اما طارمی هم باید بیشتر عجله کند. باید برای آن‌ها که 3 سال روی سکوها اسمش را فریاد زدند ارزش بیشتری قائل شود. بیشتر از «خدایا شکرت»ها و جملات قصاری که این طرف و آن طرف زیاد می‌بینند و می‌شنوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8r7x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان درخصوص انتقال طارمی به الغرافه