تاریخ انتشار: 1396/10/27 18:19
کد خبر: 164341

پژمان: کسب 3 امتیاز از نان شب هم واجب‌تر است

مربی تیم تراکتورسازی گفت: در دیدار با سایپا کسب 3 امتیاز برای ما از نان شب هم واجب‌تر است.
پژمان: کسب 3 امتیاز از نان شب هم واجب‌تر است

 علیرضا پژمان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر، گفت: «ابتدا جا دارد حادثه تلخ جان دادان عزیزانمان در کشتی سانچی را تسلیت بگویم. بازی مهمی در پیش داریم. کسب سه امتیاز از نان شب هم واجب‌تر است. از هواداران می‌خواهم پشت تیم باشند و اجازه ندهند تیم‌مان ضربه بخورد. امتیاز از دست دادن باعث می‌شود پایین جدول باشیم. باید کمک کنیم تا بتوانیم هر سه امتیاز بازی را جذب کنیم.»

وی در مورد وضعیت بحرانی تراکتورسازی و اینکه چرا مجتبی حسینی به نشست خبری نیامده است، تصریح کرد: «چون تمرین همزمان با نشست خبری بوده است حسینی در تمرین حضور دارد. حسینی از ابتدا با تیم بوده و نفرات را هم می‌شناسد. او کنار تیم حضور دارد و نفر اول در این بازی حسینی است.»

مربی تراکتورسازی در مورد اینکه ایا به نظر او مربی ایرانی خوب است یا مربی خارجی، گفت:‌ «در این برهه سه امتیاز برایمان مهم است. فکرمان روی مربی خارجی و مربی داخلی نیست. الان فکر ما فقط کسب سه امتیاز برای تیم شهرمان است. به دنبال کسب یک پیروزی هستیم تا شرایط تیم‌ شهرمان را بهتر کنیم.»

وی در ادامه یادآور شد:‌ «امید عالیشاه مصدوم است. فاخر تهامی هم امروز وضعیتش مشخص می‌شود. ما سایپا را آنالیز کردیم. نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کردیم و ان‌شاءالله فردا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. اگر عالیشاه بازی کند ممکن است مصدومیتش تشدید شود. او در این بازی استراحت می‌کند تا برای مسابقات آینده آماده شود.»

پزمان تصریح کرد: «بعد از بازی نفت تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان از نتایج اخیر ناراحت هستند. بسیار خوب تمرین کردیم تا برای اعتبار خودمان و تراکتورسازی برنده شویم. هواداران پشت تیم باشند. تیم برای هواداران و شهر تبریز است. امیدوارم از ما حمایت کنند و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.»

موضوع گزینه‌های داخلی کاملاً منتفی است​

محمد جواد پاینده مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در حاشیه نشست امروز علیرضا پژمان در مورد اینکه چرا باشگاه موضع رسمی در مورد مذاکرات نمی‌گیرد، عنوان کرد: «حرفتان درست است ما موضع رسمی در مورد مذاکرات نگرفتیم اما امروز مطلبی جهت کم کردن نگرانی هواداران روی سایت باشگاه قراردادیم که بسیار مختصر بود. ما فقط اشاره کردیم مذاکرات ادامه دارد و موضوع گزینه‌های داخلی کاملاً منتفی است. هیأت مدیره نظرش روی گزینه‌های خارجی بوده است و مذاکرات در ترکیه دنبال می‌شود. اگر بخواهیم تصویر دقیقی از مذاکرات منتشر کنیم و جزئیات را بیان کنیم این مطالب بر روند مذاکرات تاثیر نامطلوبی دارد. بعد از حصول نتیجه می‌توانیم دلیل این مسئله را بیان کنیم.»

وی در رابطه با اینکه آیا گزینه‌ها دنیزلی و الکساندر نوری هستند، تصریح کرد: «با گزینه‌های دیگر هم صحبت شده ابتدا با این مربیان صحبت شد و گزینه‌های دیگری هم هستند که در نهایت باید مجوز هیأت مدیره هم گرفته شود. نظر کلی هیأت مدیره مربی بزرگ خارجی و کارنامه‌دار است. اینکه چرا نام آن 2 نفر اعلام شد چرا که با بررسی‌ها نظر اعضا این بود که آن دو گزینه شرایط بهتری دارند اما گزینه‌های دیگری هم مطرح هستند، مذاکرات شبانه‌روزی ادامه دارد، ما قرارداد کوتاه مدت نمی‌خواهیم، می‌خواهیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.»

مدیر روابط عمومی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا اخبار مختلفی در مورد سفر آجورلو به ترکیه مطرح می‌شود، عنوان کرد: «ما خبر رسمی اعلام نکردیم تا کار به نتیجه سطحی برسد تا او سفر کند، اصلاً باید ببینیم که ضرورتی برای این سفر هست یا خیر، شاید مذاکرات به شکلی پیش برود که گزینه مد نظر بدون سفر آجورلو به ایران بیاید. باشگاه در این مورد اعلام رسمی نداشته است که این مسئله هم عامدانه بوده و ما می‌خواهیم بدون مشکل کارمان را انجام دهیم.»

وی در ادامه یادآور شد: «تا به الان هیچ گزینه‌ای منتفی نشده باید شرایط طرفین مشخص شود و سپس پاسخ یکدیگر را بدهند.»

پاینده در مورد اینکه آیا حسینی تا پایان ممکن است سرمربی تراکتورسازی باشد، اظهار داشت: «طبق چیزی که اعلام شده سرمربی ما خارجی خواهد بود و تا به الان هم فقط با مربی خارجی مذاکره کرده‌ایم.»

وی در رابطه با اینکه چرا مدیرعامل باشگاه هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها در رابطه با عملکردش انجام نداده است، این نشست مربوط به برگزاری بازی با سایپا است اگر هم حرفی در مورد بحث مربی زدم به خاطر نگرانی دوستان بود وگرنه بنا بر ارائه توضیحات در این رابطه نبود. دیگر لازم نیست حرف‌ها به سمت مسائل جزئی برود و من توضیحات لازم را بیان کردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qg8wn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد– نفت تهران: نبرد شکست ناپذیرها