تاریخ انتشار: 1396/10/27 18:56
کد خبر: 164329

ورود پروفسور به ماجرای کامیابی نیا؛ کلاف پیچیده کمال!

در روزهایی که پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات محروم است و امید زیادی به تقویت تیمش ندارد هر اتفاق و درگیری و مشکل بازیکنان با این تیم می‌تواند بیش از حد معمول نگران‌کننده شود.
ورود پروفسور به ماجرای کامیابی نیا؛ کلاف پیچیده کمال!

 اگرچه پرسپولیس در این دو فصل نشان داده که به یک یا چند بازیکن وابسته نیست و آنقدر شرایط خوبی پیدا کرده که می‌تواند گلیمش را از آب بیرون بکشد اما تعداد بازیکنان این تیم در حال حاضر جور جور است و کم شدن هر بازیکنی می‌تواند یک جای خالی جبران‌ناپذیر در تیم به وجود بیاورد.

یکی از بزرگترین نگرانی‌های پرسپولیسی‌ها بابت جدا شدن بازیکنانی که قرارداد ندارند مهدی طارمی بود. بازیکنی که خیلی زود رفت و تکلیف باشگاه را مشخص کرد. دومین نگرانی طرفداران پرسپولیس، کمال کامیابی‌نیاست. بازیکن بی‌حاشیه‌ای که در یک سال اخیر کم مشکل برای پرسپولیس درست نکرده است. او در ابتدای فصل با داستان‌های زیادی با پرسپولیس تمدید کرد و بابت ماندنش در پایان فصل هم اما و اگرهای زیادی را مطرح کرده بود. حالا مشکل جدیدی هم به داستان‌های کامیابی‌نیا و پرسپولیس اضافه شده است و آن عصبانیت بیش از حد برانکو از دست اوست. برانکو در این سال‌ها کمتر پیش آمده علیه بازیکنی صحبت کند اما او که از بی‌احتیاطی و مصدومیت کامیابی‌نیا در حساس‌ترین روزهای این تیم ناراحت است در آخرین مصاحبه‌اش گفته: «کمال نه تنها پاداش‌های برد تیم را از دست خواهد داد، تیم ملی را هم از دست خواهد داد و طبیعی است که از طرف ما نیز جریمه‌ای در انتظارش خواهد بود.»

کامیابی‌نیا که درشرایط عادی هم با پرسپولیس مشکل شدید مالی داشت حالا با این حرف‌های برانکو مشکلاتش حادتر خواهد شد و ماندن و رفتن او اما و اگرهای بیشتری پیدا خواهد کرد. اگرچه حضور نورالهی شاید دغدغه‌ها بابت کامیابی‌نیا را کمتر کند اما شماره یازده برای پرسپولیس مهره‌ای بسیار موثر و ارزشمند بوده است که جای خالی‌اش به راحتی پرنخواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9ewy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو منتظر دعوت شدن دو بازیکن دیگر