تاریخ انتشار: 1396/10/28 10:59
کد خبر: 164250

بزرگترین انگیزه باقیمانده پرسپولیس در این فصل

رویاهای فانتزی پرسپولیس برای قهرمانی، شاید بزرگترین انگیزه باقیمانده قرمزها در این فصل باشد.
بزرگترین انگیزه باقیمانده پرسپولیس در این فصل

پرسپولیس فصل را با قهرمانی سوپرجام آغاز کرد و امیدوار به کسب هر سه جام دیگر در این فصل بود. امیدی که البته به سرانجام نرسید. آنها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و با جام حذفی هم خداحافظی تلخی داشتند.

حالا پرسپولیسی‌ها برای جبران این اتفاق و رویایی کردن سال ۹۶، قصد دارند پیش از پایان سال قهرمانی را جشن بگیرند. رویایی که شاید در ظاهر سخت به نظر برسد اما حداقل برای پرسپولیس فعلی، غیرممکن نیست.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر، قبل از سال ۹۷ برگزار می‌شود و آخرین هفته لیگ در سال جاری است. پرسپولیس برای قهرمانی در آن زمان، باید حداقل ۱۶ امتیاز از تیم دوم بیشتر داشته باشد. در حال حاضر فاصله پرسپولیس با تیم دوم (فولاد) ۱۱ امتیاز است. یعنی پرسپولیس ۶ هفته فرصت دارد این فاصله را ۵ امتیاز بیشتر کند و پیش از شروع سال جدید، پرونده قهرمانی لیگ را ببندد.

عملکرد پرسپولیس و رقبایش در این فصل و بخصوص هفته‌های اخیر، نشان داده که این هدف برای آنها در دسترس است. ۶ هفته پیش یعنی در پایان هفته سیزدهم، فاصله پرسپولیس با تیم دوم جدول ۵ امتیاز بود. در این ۶ هفته، پرسپولیس تقریبا هفته‌ای یک امتیاز این فاصله را بیشتر کرده و به ۱۱ امتیاز رسانده است. مسیری که ادامه آن، رویای قهرمانی پیش از نوروز 97 را عملی می‌کند. پرسپولیس در حال حاضر به صورت مشترک با سپاهان، صاحب زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر است اما این فصل می‌تواند این رکورد را به شکل قابل توجهی ارتقا دهد و برای نخستین بار، تکلیف قهرمانی را پیش از شروع سال جدید روشن کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wy7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار و حواشی نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر