تاریخ انتشار: 1396/10/28 13:01
کد خبر: 164230

سرخپوشان تبریزی با این ترکیب به مصاف سایپا می روند!

تراکتورسازی با هدایت موقت مجتبی حسینی به مصاف سایپا می‌رود.
سرخپوشان تبریزی با این ترکیب به مصاف سایپا می روند!

تراکتورسازی در شرایطی که در گیر تغییرات کادرفنی است امروز با هدایت موقت مجتبی حسینی به مصاف سایپا می‌رود و باید دید تفکرات مجتبی حسینی در چینش ترکیب و دستورات تاکتیکی به بازیکنانش تا چه اندازه با یحیی‌گل‌محمدی متفاوت است.

در این دیدار به احتمال زیاد برای اولین بار از ژوردی آلمیدا، گلر برزیلی تراکتورسازی در دروازه این تیم استفاده خواهد شد و باید دید حضور پر سر و صدا و پر دردسر او در تبریز چه ثمری برای این تیم خواهد داشت.

در خط دفاع تراکتورسازان مثل همیشه از ایران‌پوریان و شربتی در کناره‌ها استفاده می‌کنند و محمدرضا مهدیزاده و محمد نادری زوج دفاع میانی این تیم را تشکیل خواهند دارد. در این پست فاخر تهامی همچنان مصدوم است و نمی‌تواند به میدان برود.

در خط هافبک وظایف دفاعی بر عهده مهدی کیانی و مهدی مهدی‌پور خواهد بود و دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان هافبک‌های رو به جلوی تراکتورسازان خواهند بود. امید عالیشاه بازیکن مصدوم تراکتورسازان در این پست خواهد بود.

محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی هم در خط حمله ایفای نقش می‌کنند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل سایپا به شرح زیر است:

ژوردی آلمیدا - محمد ایران‌پوریان - محمدرضا مهدیزاده - محمد نادری - رضا شربتی - مهدی کیانی - مهدی مهدی‌پور - دانیال اسماعیلی‌فر - احسان پهلوان -محمد ابراهیمی - فرزاد حاتمی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4baged

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی مثل ذوب آهن می شود؟