تاریخ انتشار: 1396/10/28 16:25
کد خبر: 164197

پورموسوی: کجای دنیا این اتفاق می‌افتد که حریف و داور از یک شهر باشند

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: پیکان یکی از تیم‌های بالای جدول است و خوب بازی می‌کند و جلالی هم از بزرگان فوتبال ما است و مطمئنا یکی از بازی های جذاب لیگ خواهد بود.
پورموسوی: کجای دنیا این اتفاق می‌افتد که حریف و داور از یک شهر باشند

سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: پیکان یکی از تیم‌های بالای جدول است و خوب بازی می‌کند و جلالی هم از بزرگان فوتبال ما است و مطمئنا یکی از بازی های جذاب لیگ خواهد بود. نقاط قوت و ضعف آنها را هم آنالیز کرده ایم و تلاش می‌کنیم بازی خوبی با کسب سه امتیاز باشد. در دو بازی هم که مساوی کردیم مستحق برد بودیم. تلاش می‌کنیم در کنار بازی جوانمردانه پیروز میدان باشیم.

وی در مورد اینکه تیمش بعد از گل عقب نشینی می‌کند، گفت: اینطور نیست بلکه این حریف است که فشار می‌آورد و همه تیم‌ها می‌خواهند که امتیاز بگیرند. ضمن اینکه در مسابقات قبلی 3 پنالتی ما را نگرفتند و باعث شد امتیازهای خانگی را کامل نگیریم. بعد از بازی‌ها هم گلایه کردیم، اما اهمیتی ندادند.

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه داور فردا تهرانی است، گفت: با یک تیم تهرانی بازی داریم و نمی‌دانم کجای دنیا این اتفاق می‌افتد که حریف تهرانی و داور هم از همان شهر باشد. قصاص قبل از جنایت نمی کنیم، اما حداقل از فریدن اصفهانیان می‌خواهیم که این موارد را در نظر بگیرد.

پورموسوی در مورد وضعیت مصدومیت فرشاد جانفزا و آرش افشین که گل‌های حساسی را پیش از این برای فولاد به ثمر رسانده است گفت: جانفزا آسیب دیده است و فعلا از تمرینات دور است، اما آرش افشین پس از یک ماه و نیم دوری کم کم آماده شده است و برای بزای فردا اگر لازم بود، از او استفاده خواهیم کرد.

وی با دعوت از هواداران برای حضور در بازی فردا گفت: هواداران به ورزشگاه بیایند و مطمئنا یک فولاد متفاوت همراه با بازی زیبا و فنی خواهند دید. در دو بازی قبلی هم باید امتیازات کامل را می‌گرفتیم، اما بدشانسی آوردیم. از سوی دیگر عادت کرده‌ایم که در سختی‌ها نتیجه بگیریم.

سرمربی فولاد با اشاره به دو دیدار قبلی با پیکان گفت: در بازی رفت گل آنها صد درصد خطا بود و بازی سال گذشته هم بماند، اما مطمئنم فردا با شناختی که از جلالی دارم هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ryez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: با قیمت‌های غیرقابل باور و پیشنهادات خارجی صوری میخواستند تمرکز بازیکنان ما را بر هم بزنند