تاریخ انتشار: 1396/10/28 17:43
کد خبر: 164190

حاشیه دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد مهاجم تیم محبوب‌شان را به شدت تشویق کردند.
حاشیه دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد

 دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. بخشی از حواشی قبل از این بازی در زیر می‌آید:

* حدود هشت هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند که رفته رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود و اطراف استادیوم نیز ترافیک نیمه‌سنگینی شکل گرفته است.

* برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی پیش از شروع مسابقه در اقدامی جالب با پوشیدن پیراهن شماره 12 پرسپولیس، حمایت خود را از هواداران این تیم اعلام کردند و قرار است در دیدارهای آینده نیز هواداران پرسپولیس با همین پیراهن در استادیوم حاضر شوند.

* بازیکنان پرسپولیس حدود یک ساعت پیش از مسابقه برای گرم کردن وارد زمین شدند و مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفتند که در این بین علی علیپور با لقب علی آقای گل، گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و محسن مسلمان بیشتر از سایر بازیکنان تشویق شدند.

* به مناسبت سالگرد اتفاق تلخ ساختمان پلاسکو تهران و شهادت آتش‌نشان‌ها، قرار است امروز در ورزشگاه از شهدای آتشنشان یاد شود که به همین منظور تعدادی آتشنشان هم در ورزشگاه حضور دارند.

* قضاوت این دیدار هم به عهده محمدرضا اکبریان  از استان البرز است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rj9az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره پرسپولیس برای بازی با فولاد اعلام شد

محمود شافعی: چیدمان برانکو اشتباه بود/ پرسپولیس بازیکن شاخص نداشت
مدیر تیم های پایه بادران و پیشکسوت پرسپولیس مطرح کرد؛