تاریخ انتشار: 1396/10/28 20:34
کد خبر: 164143

انتقاد شدیدالحن نصیرزاده از پیمان یوسفی

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد نسبت به حرف های گزارشگر دیدار تیمش با پرسپولیس گلایه های تندی را بیان کرد.
انتقاد شدیدالحن نصیرزاده از پیمان یوسفی

انتقادهایی که پیمان یوسفی در گزارش خود برای دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد نسبت به عملکرد بسته تیم تبریزی گلایه کرد، با ناراحتی مسئولان این باشگاه مواجه شده است هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در این خصوص گفت:متاسفانه آقای یوسفی بسیار جانبدارانه گزارش کرد. رسانه باید در هر شرایطی بی طرفی خود را نشان دهد و با اثبات بی طرفی یک رسانه قابل احترام می شود، اما پیمان یوسفی در طول گزارش بارها علیه تیم ما موضع گرفتند و حرف هایی را بر زبان آورد که کاملا مشخص شود دوست دارد ما ببازیم و از زمین بیرون برویم!

وی ادامه داد: ما از نحوه گزارش یوسفی ناراحتیم؛ او فقط برای تیم ما آرزوی مرگ نکرد! احساس یوسفی این بود که گسترش فولاد حتما بازنده می شود و بعد از دقیقه ۹۰ او شکست خورد و پیش بینی کرد که اگر ببریم دو پله صعود می کنیم. در حالی که در طول ۹۰ دقیقه تصور می کرد بازی را پرسپولیس می برد. این شیوه گزارش در رسانه ملی که ما هم در آن سهم داریم، درست نیست. به هر صورت تیم ما توانمندی هایی داشته که باید به آن توجه می شد. ما کم تماشاگر هستیم اما در مقابل بهترین تیم ایران در چند سال اخیر تا دقایق پایان برنده بودیم. پیمان یوسفی هرگز انصاف را رعایت نکرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با اشاره به عملکرد داور مسابقه با پرسپولیس تاکید کرد: داور مسابقه عجولانه قضاوت کرد. در دقایق پایانی ایلدروم کمک داور بازی در حالی که نزدیک به صحنه بود توپ از پیست ورزشگاه پرتاب شد، دستور به تکرار داد در حالی که در چنین صحنه هایی اوت به حریف واگذار می شود. از طرف دیگر خیلی بد است که کمک داور نداند پرتاب اوت اگر در جای درست انجام نشود، به تیم حریف واگذار می شود. این قانون ۱۶ سال است تغییر کرده!

نصیرزاده همچنین گفت: داور مسابقه اگر امروز کمی مدیریت می کرد، می توانست بازی خوبی را قضاوت کند اما این اتفاق رخ نداد.

وی درباره انتقادهای گرشاسبی از سبک بازی گسترش فولاد افزود: گرشاسبی یکی از دوستان قدیمی من است اما به چه دلیلی در حالی که هیچ تخصصی ندارد، به شیوه فنی بازی ما اعتراض می کند. این شیوه که با بستن بازی مقابل تیم نفوذی همراه است، یک روش منطقی تلقی می شود. مگر قرار است ما مقابل تیم آقای گرشاسبی طوری بازی کنیم که آنها برنده شوند؟ هر بازیکنی از تیم ما زمین خورد، به بیرون از زمین رفت و مصدوم شده بود.

نصیرزاده افزود: گرشاسبی باید بداند مصاحبه هایی که انجام می دهد، در چارچوب مسائل فنی نباید اظهارنظر کند. همانطور که من فوتبالی هستم و اظهارنظر نمی کنم، از ایشان که قهرمان کشتی بوده انتظار داریم وقتی در فوتبال می خواهد حرف بزند، سیستم ها را بشناسد. ما با همین سیستم ۲۱ امتیاز جمع کردیم و این روش بسیاری از تیم های اروپایی هم هست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnrbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: این همه فرصت از دست بدهی باید ببازی / بازیکنان شجاعت لازم را دارند