تاریخ انتشار: 1396/10/28 20:38
کد خبر: 164142

مهاجری: استقلال خوب شده، چون حاشیه از این تیم دور شده است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:فردا بازی سختی داریم و استقلال پس از دور شدن از حاشیه به تیم قدرتمندی تبدیل شده است.
مهاجری: استقلال خوب شده، چون حاشیه از این تیم دور شده است

رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. روزهای سختی را تجربه کردیم اما همه در کنار هم بودیم. اتفاقاتی رخ داد که اجتناب‌ناپذیر بود و شاید اگر برای تیم های دیگر رخ می‌داد شرایط سختی برای ادامه فصل داشتند.

خوشحالم پدیده روزهای سخت را پشت سر گذاشت

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه تلاش خوبی کرد و بچه‌ها باور کردند که مشکلات در راه رسیدن به حداقل است. خوشحالم روزهای سخت را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما این پتانسیل را دارند و ثابت کردند که با تلاش و تمرکزشان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. امیدوارم فردا مقابل خوب، بی‌نقص و زیبایی را همراه با نتیجه به نمایش بگذارند. در این شرایط نیازمند حمایت هستیم که امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد. باید از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم.

اول باید پدیده یا سیاه جامگان باشند تا استقلال و پرسپولیس به مشهد بیایند

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: وقتی ۳۰ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند ثابت می‌کنند که سختی برای آنها بازدارنده نیست باید تلاش کنیم این تماشاگران را جذب خود کنیم. تماشاگران باید بدانند اول باید تیم‌هایی مانند پدیده و سیاه جامگان باشند تا استقلال و پرسپولیس به مشهد بیایند. اولویت باید تیم‌های مشهدی باشد. هفته قبل ۶-۵ گل مسلم را نزدیم و پنالتی محرز ما گرفته نشد که از این قضیه واقعاً لطمه خوردیم. شاید این شرایط برای استقلال و پرسپولیس کمتر به وجود بیاید. حتی اگر در دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان اگر تعداد تماشاگران ۵۰-۵۰ بود ورق برای سیاه جامگان برمی‌گشت. تماشاگر ابزار و اهرمی برای نتیجه‌گیری تیم‌هاست که متأسفانه ما از این ابزار محروم هستیم. ۳-۲ هزار تماشاگر داریم که از ما حمایت می‌کنند اما باید این تعداد را به ۱۵-۱۰ هزار نفر برسانیم.

هواداران بیایند و پدیده را تشویق کنند

مهاجری افزود: وقتی این پتانسیل وجود دارد مردم باید نشان بدهند که به تیم‌شان عرق دارند و تیم‌شان را دوست دارند در نیم فصل بسیاری از بازیکنان از تیم‌های متمول پیشنهادات زیادی داشتند. اما بچه‌ها چون تیم‌شان را دوست دارند ایستادند. مردم بیایند و بازیکنان خودشان را حمایت کنند. تماشاگران می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

روی غفلت زیاد گل خورده‌ایم

وی افزود: در بازی مقابل نفت آبادان یک گل زدیم و چندین موقعیت خوب هم داشتیم اما روی یک لحظه غفلت بازی را واگذار کردیم در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم همین‌طور. باید به لحاظ انگیزشی به دوران گذشته بازگردیم. برخی مسائل اجتناب‌ناپذیر است اما خیلی خوب تیم را جمع کردیم.

شرایط استقلال به دلیل دور شدن حاشیه‌ها خوب شده است

سرمربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: استقلال تیم خوب و منسجمی است که به دلیل دور شدن حاشیه‌ها از این تیم است. امیدوارم فردا دیداری جذاب همراه با نتیجه داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjnxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه دیدار با استقلال؛ بازگشت 3 مصدوم پدیده به تمرینات