تاریخ انتشار: 1396/10/28 21:45
کد خبر: 164132

باید پرسپولیس را سه بر یک شکست می‌دادیم !

مربی تیم گسترش فولاد گفت: داور در صحنه احراج عزیز معبودی اشتباه کرد و به همین دلیل ما فشار زیادی را متحمل شدیم.
باید پرسپولیس را سه بر یک شکست می‌دادیم !

فرشاد فلاحت زاده مربی تیم گسترش فولاد درباره دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد گفت: با وجود اینکه بازی سختی داشتیم باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم. زمانی که ۱۰ نفره شدیم حریف فشار مضاعفی به ما آورد. پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است و هر نفری که بیرون می‌آید بازیکن هم سطحش وارد زمین می‌شود.

او درباره صحنه اخراج عزیز معبودی اظهار کرد: او نبایست اخراج می‌شد و داور اشتباه کرد. این بازیکن سه ثانیه توپ را نگه داشت تا آن را پرتاب کند. اما داور بدون دلیل به او کارت زرد دوم را نشان داد و از وقتی ۱۰ نفره شدیم فشار حریف بیشتر شد.  داور برای خواباندن جو ورزشگاه معبودی را اخراج کرد. پرسپولیس باید از میزبانی اش استفاده می‌کرد. البته تا پیش از آن صحنه داور عملکرد متعادلی داشت و بعید می‌دانم در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند پنالتی بوده است خطایی رخ داده باشد.

مربی تیم گسترش فولاد درمورد نمایش بهتر پرسپولیس نسبت به گسترش فولاد گفت: بضاعت ما همین است و بازیکنانی هم که داریم مصدوم هستند. پیمان بابایی در لحظاتی از بازی خسته بود و شاید اگر رضا خالقی‌فر بود می‌توانستیم روی ضدحمله به گل برسیم. باید این بازی را سه بر یک یا سه بر 2 می‌بردیم.

او ادامه داد:برخی بازیکنان گسترش آسیب دیدند و مجبور شدیم در این دقایق به تعداد مدافعانمان اضافه کنیم تا در توپ‌های ارسالی تمرکز داشته باشیم و رو به ضد حمله بیاوریم. مهاجم تیممان هم خسته بود و نمی‌توانست توپ‌را نگه دارد.  پرسپولیس با حمایت تماشاگرانش در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساند.

فلاحت زاده درباره دلیل ماندن فیروز کریمی در زمین پس از پایان بازی بیان کرد: دوربین اصلا نبایست داخل زمین می‌آمد. من کنار کریمی ایستاده بودم که دوربین سه، چهار بار به صورت او برخورد کرد. نیروی انتظامی از ما خواست از تونل به رختکن برویم، اما دوربین داخل زمین آمد. کریمی هم در آن شرایط به دلیل عصبانیت اعلام کرد برای چه می‌خواهید از من فیلم بگیرید و باید کنار بروید چراکه تمرکز لازم را ندارم.این کار تصویربردار اشتباه و غیرقانونی بود. البته نمی‌گویم این حرکت عمدی بود چراکه به نظرم مسیر دوربین و کریمی یکی بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ee6j6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاطرات تلخ پرسپولیسی ها به یاد عجیب‌ ترین و کشکی‌ترین پنالتی + عکس