تاریخ انتشار: 1396/10/29 00:00
کد خبر: 164110

برانکو در پرسپولیس رکوردار شد

سرمربی کروات پرسپولیس تهران با حضور در بازی هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، به بالاترین حدنصاب مربیان این باشگاه برای حضور در لیگ برتر دست یافت و در این زمینه رکورددار شد.
برانکو در پرسپولیس رکوردار شد

برانکو ایوانکوویچ که در اواخر لیگ برتر چهاردهم هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت، تا بازی امروز تیمش برابر گسترش فولاد، ۸۵ بار به عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس نشست و با پیشی گرفتن از علی دایی، به تنهایی رکورددار حضور در لیگ برتر در باشگاه پرسپولیس شد. پیش از این علی دایی که در دو مقطع سکان هدایت سرخپوشان را در دست گرفت، در مجموع ۸۴ بازی را به عنوان مربی پرسپولیس روی نیمکت این تیم حضور داشت. و امروز برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته به رکورد علی دایی رسیده بود، از او سبقت گرفت تا به تنهایی در این زمینه رکورددار شناخته شود.

پس برانکو ایوانکوویچ و علی دایی، مربی مطرح و سرشناس تاریخ پرسپولیس، یعنی علی پروین، دارای بیشترین حدنصاب حضور به عنوان مربی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. علی پروین در رقابت های لیگ برتر در مجموع ۷۴ بازی مربی پرسپولیس بوده و بنابراین، در جایگاه سوم این رده بندی قرار می گیرد.

البته حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس از این جهت با دو مربی دیگر متفاوت است که برانکو فقط در یک مقطع مربی پرسپولیس بوده و تمام ۸۵ بازی حضور او روی نیمکت سرخپوشان، به صورت متوالی بوده که از این نظر در باشگاه پرسپولیس رکورددار محسوب می شود. این در حالیست که هم علی دایی و هم علی پروین در دو مقطع در ادوار مختلف لیگ برتر مربی پرسپولیس بودند و آمار حضور آنها مربوط به دو مقطع زمانی در لیگ برتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7bqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه مهم برانکو به شاگردانش

مهم ترین دلیل حضور منشا در ترکیب اصلی پرسپولیس
برانکو از منشا چه می‌خواهد؟ منشا چه می‌کند؟!