تاریخ انتشار: 1396/10/29 11:29
کد خبر: 164074

آنالیز؛ پرسپولیس چگونه 15 امتیاز از دست داد؟!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ 75 درصد امتیازات فصل را کسب کرده و 25 درصد امتیازات را بیشتر در مسابقات خانگی از کف داده اند.
آنالیز؛ پرسپولیس چگونه 15 امتیاز از دست داد؟!

 آن ها با یک بازی بیشتر، اختلافی 12 امتیازی نسبت به فولاد ایجاد کرده اند و اگر در 10 بازی آینده هم روند فعلی را ادامه دهند می توانند برای دومین فصل متوالی جام قهرمانی را به ارمغان آورند.

اما آن ها که 45 امتیاز 60 امتیاز ممکن را به دست آورده اند، 15 امتیاز باقی را چگونه از دست داده اند؟!

*سرخپوشان پایتخت در هفته چهارم در شرایطی به مصاف سیاه جامگان رفتند که از 3 بازی قبلی تمام امتیازات را کسب کرده بودند و تصور می شد با حمایت هوادارانشان، می توانند سیاه جامگان را هم شکست دهند. اتفاقا تا آخرین دقایق بازی نیز پرسپولیس از حریف مشهدی پیش بود اما یک گل غافلگیرکننده شاگردان اکبر میثاقیان را نجات داد.

*دو هفته بعد و بازهم در تهران، این بار مجید جلالی میهمان تیم برانکو ایوانکوویچ بود و آن ها خیلی زود در دقایق ابتدایی موفق به بازکردن دروازه پرسپولیس شدند. مرتضی آقاخان با شوتی استثنایی دروازه بیرانوند را باز کرد و پس از آن نیز آسمانی پوشان پایتخت 90 دقیقه به خوبی بازی را کنترل کردند و اولین و تنها شکست فصل پرسپولیس را رقم زدند.

*یک هفته بعد، یکی از جذاب ترین دیدارهای فصل در اصفهان برگزار شد. پرسپولیس در اصفهان میهمان سپاهان بود و برانکو اصلا دوست نداشت جدال کروات ها را به کرانچار ببازد و در نهایت هم پرسپولیس پس از 2 بار پیش بودن از حریف، با تساوی 2-2 به تهران برگشت.

*پس از تساوی مقابل سپاهان پرسپولیسی ها 4 پیروزی پیاپی را کسب کردند تا این که بار دیگر به نماینده مشهد رسیدند.پدیده هم همچون سیاه جامگان موفق شد پرسپولیس را در خانه متوقف کند تا تیم های مشهدی مانع از کسب امتیازات کامل توسط پرسپولیس شوند.

*این بار قرمزها 3 برد متوالی داشتند و برای کسب چهارمین پیروزی، در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفتند. در آن بازی هم شاگردان ایوانکوویچ تا آخرین دقایق بازی برنده بودند اما رحیم زهیوی در دقایق پایانی گلزنی کرد تا 2 امتیاز حساس از کف سرخ ها برود.

*در هفته هجدهم، پرسپولیس میزبان تیم قعرنشین نفت تهران بود و پیش بینی می شد بردی آسان برای نفتی ها حاصل شود اما هومن افاضلی به خوبی تیمش را آماده این بازی کرد و در نهایت هم با تساوی بدون گل این دیدار خاتمه یافت.

*تا بازی با نفت، شاگردان ایوانکوویچ 13 امتیاز از دست داده بودند و روز گذشته با تساوی دیر هنگام مقابل گسترش، تعداد امتیازات هدر داده را به عدد 15 رساندند.

*نکته قابل توجه دیگر این است که اکثر امتیازات پرسپولیس در ورزشگاه خانگی از دست رفته است. آن ها مقابل نفت، پدیده، گسترش و سیاه جامگان متوقف شده و برابر پیکان نیز شکست خورده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27woo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنالیز؛ راه گلزنی پرسپولیس به نفت اینگونه است!