تاریخ انتشار: 1396/10/29 11:35
کد خبر: 164072

پدیده - استقلال؛ خبری در راه است!/ پایه های لرزان نیمکت منصوریان شکست!

بازی رفت دو تیم پر از اتفاقات حاشیه‌ای بود چون بعد از شکست 2-0 در ورزشگاه آزادی زمینه برکناری علیرضا منصوریان از نیمکت رهبری استقلال فراهم شد و ورود وینفرد شفر به اردوی آبی‌های پایتخت استارت خورد.
پدیده - استقلال؛ خبری در راه است!/ پایه های لرزان نیمکت منصوریان شکست!

 آن روز در ورزشگاه آزادی نزدیک به 30 هزار استقلالی یک‌صدا علیه منصوریان شعار سر دادند، اعتراضاتی که با واکنش‌های عجیب منصوریان روبه‌رو و در نهایت این مربی در طولانی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی تاریخ، مدتی بعد از سمت مربیگری استعفا داد.

چند ماه گذشت تا استقلال با پیرمرد آلمانی یک بار دیگر مقابل پدیده قرار بگیرد، جدالی که این بار به میزبانی مشهدی‌ها خواهد بود آن هم در شرایطی که شنیده می‌شود در این مصاف هم خبرهایی در راه است. استقلال که اختلاف امتیازاتش با رقیب دیرینه در صدر جدول به 16 امتیاز رسیده، خوب می‌داند بعد از دو تساوی متوالی این بار هم اگر امتیازی از دست بدهد دوباره در سراشیبی سقوط گام برداشته و نارضایتی طرفدارانش را به اوج خواهد رساند. شفر با اطلاع از این امر قطعاً فردا مقابل پدیده تیمش را برای برد روانه میدان می‌کند تا هم انتقام دور رفت را بگیرد هم اینکه شانس رسیدن به جایگاه دوم را زنده نگه دارد. در این بین خبرها از تصمیم عجیب و جنجالی این مربی آلمانی برای نیمکت‌نشین کردن رکورددار گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران و استفاده از رحمتی دارد که باید دید چه حواشی‌ای رقم می‌زند.

در آن سوی میدان رضا مهاجری بعد از برد دور رفت برابر استقلال با روزهای پرافت و خیزی روی نیمکت رهبری پدیده روبه‌رو شد به خصوص در دور برگشت که نیمکت این مربی را لرزان‌تر از همیشه کرده است. شکست برابر استقلال خوزستان انتهای جدولی در بازی قبلی کاسه صبر مشهدی‌ها را از ناکامی لبریز و این کار شاگردان مهاجری برابر استقلال را سخت کرد چون حالا چاره‌ای ندارند جز اینکه با برد دوباره استقلال آرامش را به مشهد برگردانند.

 

چهره‌ها

محمد قاضی به عنوان بهترین گلزن این فصل پدیده همچون بازی رفت می‌تواند کلیدی‌ترین چهره مشهدی‌ها لقب بگیرد. قاضی که در این سال‌ها همواره راه گل زدن به تیم‌هایی مثل استقلال را خوب بلد بوده، فردا در خانه مسلماً یکی از خطرناک‌ترین چهره‌های پدیده برای ساختار تدافعی تیم تهرانی خواهد بود و اگر این مهاجم گلزن و چپ‌پا روی فرم باشد، میزبان می‌تواند امیدوار به تکرار برد دور رفت باشد.

سرور جپاروف بعد از دو بازی غیبت در ترکیب اصلی، بار دیگر به جمع 11 بازیکن اصلی وینفرد شفر برمی‌گردد تا با حضورش به روند تساوی‌های این تیم پایان دهد. ستاره ازبکستانی هر‌گاه در ترکیب حضور نداشته‌، استقلال با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده است از همین‌ رو بعد از دو بازی محرومیت، بازگشت او می‌تواند زمینه از بین رفتن دغدغه‌های پیرمرد آلمانی و طرفداران را فراهم کند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

پدیده مشهد (4-4-2)

محمد قاضی

محمدرضا خلعتبری

حسین فاضلی

اکبر صادقی

امین قاسمی‌نژاد

معین عباسیان

عبدا.. حسینی

سالار افراسیابی

حسین مرادمند

رضا ناصحی

سعید جلالی‌راد

استقلال (4-4-2)

 علی قربانی

جابر انصاری

فرشید اسماعیلی

امید ابراهیمی

فرشید باقری

سرور جپاروف

وریا غفوری

روزبه چشمی

سیدمجید حسینی

میلاد زکی‌پور

سیدمهدی رحمتی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wmmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محرومیتی که برای استقلال و منصوریان دردسرساز نشد