تاریخ انتشار: 1396/10/29 12:59
کد خبر: 164053

برانکو: انتظار دارم منشا و علیپور حریص‌تر باشند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از نتیجه بازی مقابل گسترش‌فولاد ناراضی‌ام اما از نباختن راضی هستم.
برانکو: انتظار دارم منشا و علیپور حریص‌تر باشند

 برانکو پس از تساوی یک به یک مقابل گسترش فولاد تبریز  در نشست خبری اظهار داشت: یک بار دیگر قبل از هرچیزی سالگرد حادثه پلاسکو و شهدای آتش نشان را تسلیت می‌گویم افرادی که زندگی‌شان را برای مردم و کشورشان دادند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که تا آخرین ثانیه ما را تشویق کردند و به ما اعتماد و ایمان داشتند وعملا یار دروازدهم ما هستند.

* وقتی گل نزنید، مجازات می‌شوید

وی ادامه داد: این قانون همیشگی فوتبال رخ داد وقتی این همه فرصت را گل نکنید جریمه و مجازات می شویدو باید فوتبال را ببازید اما خوشبختانه ما با میل و اراده بازیکنان توانستیم نتیجه را نجات بدهیم. البته از نتیجه راضی نیستیم اما از نباختن راضی هستم. اطمینان دارم که این نوع بازی ها درس عبرتی برای بازی های بعدی خواهد بود.

* محرمی را تعویض کردیم، تا مشکلش جدی نشود

وی در مورد اینکه بهتر نبود صادق محرمی که نفوذ های خوبی از سمت راست داشت در زمین می‌ماند و نورالهی در پست خودش در هافبک دفاعی بازی می کرد گفت: صادق به خاطر بازی از زمین اخراج نشد، او در پایش احساس درد داشت  و نخواستم زیاد صبر کنم که مشکلش جدی تر نشود. قطعا اگر سلامت بود و می‌توانست به بازی ادامه بدهد تعویض نمی شد و مجبور شدم تعویض را انجام بدهم. ما در بازی با سیاه جامگان هم ۷ شانس گل را  از دست دادیم و در این بازی هم ۸ فرصت را، همان اتفاق فصل گذشته برای ما پیش آمده که فرصت ها را از دست می‌دهیم. البته تا دقایق آخر فشار آوردیم و به گل مساوی رسیدیم.

* انتظار داریم علیپور و منشا حریص‌تر باشند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان تیمش جسارت کافی برای پاسکاری نداشتند گفت: در مورد مهاجم معمولا می‌گوییم مهاجم باید مادرزاد مهاجم باشد و دلمان می‌خواهد فرصت های بیشتری به دست بیاوریم و بیشتر گل بزنیم. برای هر مهاجم زمانی بحرانی پیش می آید که توپ هایش گل نمی‌شود. برای ما علیپور همچنان آقای گل لیگ است. انتظارم این است که او و منشا و سایر بازیکنان حریص تر باشند. در مورد شجاعت و اعتماد به نفس باید بگویم گل دقیقه پایانی نشان از اعتماد و شجاعت بازیکنان دارد.

* دو سال است که امیری در خط حمله پرسپولیس بازی می‌کند

وی در مورد اینکه بهتر نبود از امیری در خط حمله استفاده می کرد، گفت: امسال و سال گذشته از امیری به عنوان مهاجم استفاده کردیم اما واقعیت این است که گاهی حول و حوش تیم مسایلی پیش می آید که مجبور می شویم تصمیمات دیگری بگیریم.

* 9 موقعیت گلزنی را از دست دادیم

برانکو در مورد دفاع مطلق گسترش فولاد و اینکه چرا تیمش روش هایش را عوض نمی‌کند تا به پیروزی برسد گفت: مقابل نفت تهران هم شانس های گلزنی زیادی به وجود آوردیم اما توپ های ما گل نشده است. شانس هایی که باید گل می شد همیشه از جناحین راحت تر عمل می کردیم در این بازی هم در نیمه اول و دوم فرصت‌های زیادی به وجود آوردیم و روش بازی ما این است که تعادل در بازی به وجود بیاوریم از کناره ها، مرکز زمین و ... حمله کنیم و باید ببینیم کدام روش را می‌توانیم بهتر اجرا کنیم. تکرار می‌کنم امروز ۸-۹ فرصت گلزنی از دست دادیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9qng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید صادقی؛ سریع و خشن به مدل لیگ یک!

فرضیات پاشنه آشیل خونه به خونه
به دستیارانت اعتقاد دارید آقای مرزبان؟ !