تاریخ انتشار: 1396/10/29 19:46
کد خبر: 163981

دروازه بان استقلال: دوست و دشمنم را شناختم

گلر تیم فوتبال استقلال، گفت: غیبتم با نظر وینفر شفر بود و این موضوع هیچ ربطی به حضورم در برنامه 90 نداشت.
دروازه بان استقلال: دوست و دشمنم را شناختم

 سیدحسین حسینی در پایان دیدار استقلال و پدیده در مورد غیبتش در این بازی، گفـت: این مسئله با نظر وینفرد شفر بود. من به این تصمیم احترام گذاشتم و هیچ ربطی به برنامه نود نداشت. من یک مشکل شخصی داشتم که مربوط به همان جریان اینستاگرامم است. بعد از این اتفاق خیلی برای من حاشیه ساختند. به خاطر بازی کردن یا نکردن این کار را نکردم. آنقدر بچه نیستم که چنین کاری بکنم. اگر موضوعی  باشد با شفر صحبت می‌کنم.

وی در مورد اینکه به خاطر مشکل شخصی آن همه تغییرات در صفحه شخصی خود ایجاد کرد، اظهار داشت: این کار نیم ساعت  طول کشید و وقتی دیدم این همه حاشیه شده دوباره همه چیز را مثل قبل باز گرداندم.

حسینی در مورد اینکه مشکل شخصی باعث شده همه را آنفالو کند، تصریح کرد: بله یک مشکل شخصی داشتم. خدا را شکر این اتفاق افتاد تا دوست و دشمن خودم را بشناسم. فهمیدم خیلی دشمن دارم.

وی در مورد اینکه آیا آین دشمنان درون باشگاه هستند، گفت:‌ این افراد بیرون باشگاه هستند. افرادی که دوست ندارند من پیشرفت کنم.

حسینی در مورد اینکه هواداران استقلال می‌گویند هر کسی به 90 برود دچار مشکل می‌شود، تصریح کرد: هواداران ما این مسائل را نمی‌گویند. این مسئله بیشتر خرافات است. 

وی در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال گفتند که حسینی به برنامه 90 رفت و سپس نیمک نشین شد، عنوان کرد: این مسئله ربطی به برنامه90 نداشت. شفر تصمیم گرفت بازی نکنم.

گلر استقلال در مورد اینکه آیا در مسابقه بعدی به میدان می‌رود، گفت: نمی‌دانم این مسئله بستگی به تصمیم شفر دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj8bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهانه نمی‌آورم ولی اشتباهات داوری برای ما زیاد است