تاریخ انتشار: 1396/10/29 20:55
کد خبر: 163965

استقلال و پنالی ‎زن اولی که کم پنالتی خراب نکرده!

استقلال و پنالی ‎زن اولی که کم پنالتی خراب نکرده!

در آخرین دقایق بازی استقلال و پدیده، یک پنالتی پرحرف و حدیث برای استقلال گرفته شده و امید ابراهیمی پشت ضربه ایستاده است. وینفرد شفر و بقیه نیمکت‎نشینان استقلال خیلی قبل‎تر از زدن ضربه خوشحالی خود را آغاز کرده‎اند، انگار مطمئنند که ابراهیمی پنالتی خود را گل می‎کند. اما امید استقلال، امید استقلال را ناامید می‎کند. ضربه او با قدرتی نه چندان زیاد، روی زمین به مرکز دروازه زده می‎شود و دروازه‌بان پدیده با پا توپ را برمی‎گرداند و ابراهیمی برای زدن ضربه ریباند هم به توپ نمی‎رسد. بازی در نهایت مساوی می‌‎شود و استقلال 2 امتیاز حساس را از دست می‎دهد.

این دومین بار بود که استقلال در این فصل صاحب ضربه پنالتی می‎شود و زدن هر دو ضربه به امید ابراهیمی سپرده می‎شود. عجیب این که هیچ کدام از این دو ضربه برای استقلال منجر به گل نمی‌شود! ابراهیمی در بازی با نفت تهران هم ضربه پنالتی خود را بد زد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی دروازه پشت خط فرود آمد و به به داخل زمین برگشت و داور آنرا گل اعلام نکرد.

ابراهیمی در سال‎های گذشته همواره پنالتی‎زن اول استقلال بوده و کم پنالتی خراب نکرده. اما حکایت پنالتی امروز او کمی با قبلی‎ها متفاوت بود. استقلال امروز به بردن احتیاج مبرمی داشت و ابراهیمی می‎توانست با ضربه‎ای بهتر، این برد را به تیمش هدیه دهد اما او در حساس‎ترین لحظه بد عمل کرد و باعث شد پیروزی استقلال از دست برود. با سومین تساوی پیاپی، لیگ برای استقلال خیلی زود به پایان رسید و آبی‌ها حالا حتی برای نایب‌قهرمانی هم شانس چندانی نخواهند داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qgmz8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 ستاره استقلال؛ بی تفاوت نسبت به رفتار باشگاه استقلال با مجتبی جباری