تاریخ انتشار: 1396/10/29 21:32
کد خبر: 163961

سالام: به دوستانم گفتم به باشگاهی می‌روم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد

سرمربی ترکیه‌ای تیم تراکتورسازی اعلام کرد به دنبال تکرار موفقیت‌هایش با بورسا اسپور در تبریز است.
سالام:  به دوستانم گفتم به باشگاهی می‌روم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد

 ارتورو سالام که عصر امروز قراردادش را با باشگاه تراکتورسازی را امضا کرد، در جمع خبرنگاران تبریزی صحبت‌هایی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

تراکتور بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد

تشکر ویژه از آقای آجورلو دارم که تفکراتش برای آینده بسیار زیبا و صاف است. خوشحالم اینجا هستم، چرا که تراکتور گذشته خوبی دارد و ۲۵ میلیون طرفدار ترک دارد و از این که سرمربی این تیم شدم، خیلی خوشحالم. وقتی که دوستانم به من گفتند کجا می‌روی، گفتم به باشگاهی می‌روم که بیشترین طرفدار ترک دنیا را دارد.

در تبریز انگار در ترکیه هستم

از دیشب تاکنون به این نتیجه رسیدم که انگار در کشور خودم هستم و احساس می‌کنم که با انسان‌هایی از جنس خودم کار خواهم کرد و این موضوع، خیلی من را به آینده امیدوار کرد. همه ما انسانیم و وقتی به جای دیگری می‌رویم، باید به شرایط محیط جدید عادت کنیم، اما دیگر من نیازی به سپری کردن این زمان ندارم و خیلی زود به این مردم عادت می کنم.

قول می‌دهم آنهایی که اعتماد کردند را سرافکنده نکنم

تراکتور بعد از گذراندن سختی، اکنون روی پای خودش ایستاده و برای آینده مسئولیت بزرگی داریم و همه با هم دست به دست هم می دهیم تا در وهله اول، مشکلات کنونی را رفع کرده و سپس، تا جایی که می توانیم، بالا برویم. زمان کار است و نباید زیاد حرف بزنیم، مسئولیت بزرگی داریم و این موضوع را می‌دانم و قول می‌دهم آن‌هایی که به ما اعتماد کردند را سرافکنده نکنیم. مردم ایران هم مثل ترکیه، فوتبال را خیلی دوست دارند و از همه تشکر می کنم و مطمئنم همه چیز خیلی بهتر از این خواهد شد.

به دنبال تکرار موفقیتم در بورسا اسپور هستم

ما آذربایجانی‌ها، ترک‌های ترکیه و ایران همه با هم برادر هستیم. سعی می‌کنم موفقیت‌هایم در تیم بشیکتاش و بورسا اسپور ترکیه را در ایران تکرار کنم و بتوانیم با تراکتورسازی به موفقیت برسیم. می‌دانم هواداران تراکتورسازی مثل هواداران بورسا اسپور و بشیکتاش خیلی پرشور هستند و تیم را 90 دقیقه تشویق می‌کنند.

ترک‌ها با هم برادر هستند

تجربه کار کردن در بیرون از ترکیه را نداشتم. دوست داشتم این موقعیت را تجربه کنم به همین خاطر کار در تبریز و تیم تراکتورسازی را قبول کردم. فقط می‌دانم همه ترک ها در آذربایجان و ترکیه و ایران باهم برادر هستند.

بعضی دوستانم گفتند به ایران نرو

با دوستانم که در ترکیه مشورت می‌کردم به من می‌گفتند به ایران سفر نکنم؛ اما از زمانی که آمدم و استقبال گرم هواداران را دیدم بسیار خوشحال هستم و این نگرانی‌ها رفع شد.

الان زمان حرف زدن نیست

نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم و الان وقت حرف زدن نیست و وقت عمل ‌و کار است و در شخصیتم یک صفحه جدید ایجاد شده و امیدوارم خداوند مرا شرمنده هواداران تیم تراکتورسازی نکند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4magvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حضور سرمربی خارجی تراکتورسازی در نماز جمعه + عکس