تاریخ انتشار: 1396/10/30 09:40
کد خبر: 163936

کری خوانی سرخپوشان برای رقیب سنتی خود!

پرسپولیسی‌ها این روزها که وضعیت خوبی دارند، حسابی برای رقیب سنتی خود کری‌خوانی می‌کنند.
کری خوانی سرخپوشان برای رقیب سنتی خود!

 حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال قبلا گفته بود که استقلالی ها هفته بیست و پنجم به پرسپولیس می‌رسند. او هفته گذشته با این سوال مواجه شد که آیا هنوز هم به این موضوع اعتقاد دارد؟ زمانی در پاسخ به این سوال گفت: هنوز ناامید نشده‌ام و اعتقاد دارم به پرسپولیس می‌رسیم. اگر بازی پرسپولیس را دیده باشید، آنها روی اشتباه حریف در دقایق آخر به گل رسیدند. بهتر از آن موقعیت برای ما در دیدار برابر سایپا به‌وجود آمد که گل نشد. علی قربانی یکی از فداکارترین بازیکنان استقلال در این بازی بود، هرچند که بدشانسی آورد. اگر قربانی خوش‌شانس بود و موقعیت‌هایی که او گیر می‌آورد، تبدیل به گل می‌شدند، در هر بازی حداقل دو سه گل می‌زد.

اما نتایج مسابقات هفته بیست لیگ برتر طوری رقم خورد که دیگر زمانی نمی‌تواند بگوید استقلال هفته بیست و پنجم به پرسپولیس می‌رسد. این امکان دیگر تحت هیچ شرایطی وجود ندارد چراکه تا هفته بیست و پنجم تنها 5 مسابقه باقی مانده و پرسپولیس 16 امتیاز بالاتر از استقلالی‌هاست. با این حساب اگر استقلال تمام 5 بازی اش را ببرد و پرسپولیس هم تمام این 5 بازی را ببازد، باز هم استقلال به پرسپولیس نمی‌رسد.

این موضوع یکی از سوژه های امروز روزنامه پیروزی است. این روزنامه در صفحه اول خود تیتر زده است: این هم هفته 25 لیگ که می‌گفتید؛ 5 بازی بعدی را هم ببازیم به پرسپولیس نمی‌رسید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9edk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج بد استقلال در ۶ مهمانی شفر؛ ۵ بازی بدون گل زده!