تاریخ انتشار: 1396/10/30 21:04
کد خبر: 163822

استقلال موش آزمایشگاهی نیست/ از داورانی استفاده شود تا اینگونه حق یک تیم خورده نشود!

کاپیتان اسبق استقلال و عضو کمیته فنی باشگاه، گفت: استقلال موش آزمایشگاهی نیست که هر داوری را برای بازی های این تیم انتخاب می کنند.
استقلال موش آزمایشگاهی نیست/ از داورانی استفاده شود تا اینگونه حق یک تیم خورده نشود!

«رضا حسن زاده» در روز شنبه گفت: استقلال روز گذشته در خانه حریف بازی داشت و توانست به نتیجه تساوی برسد و این اصلا نتیجه بدی نیست. فوتبال روزهای خوب و بد زیاد دارد، اما خوشبختانه تیم ما خوب بازی می کند و این سه بازی آخر را هم برتر بوده است.

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: از کمیته داوران خواهش می کنم از این پس از داورانی استفاده کند که شهامت داشته باشند و اینگونه حق یک تیم خورده نشود.

کاپیتان اسبق استقلال تهران، با اشاره به پنالتی روز گذشته استقلال در بازه با پدیده خراسان گفت: استقلال موش آزمایشگاهی نیست که هر داوری را برای بازی های آن انتخاب می کنند و نمی دانم داور چرا روز گذشته جرات نکرد پنالتی را تکرار کند.

وی تصریح کرد: ما در هفته های اخیر از داوری لطمات زیادی خوردیم و متاسفانه نمی دانم چرا برای استقلال که تیم پر هواداری است از داوران با تجربه تر استفاده نمی کنند.

حسن زاده در خصوص نقاط ضعف استقلال در دیدار مقابل پدیده، اظهار کرد: استقلال در بحث برگشت به عقب کمی ضعیف عمل کرد و کادرفنی باید این ضعف را از بین ببرد تا خدایی نکرده در بازی های آینده دچار مشکل نشویم.

کاپیتان اسبق باشگاه استقلال، گفت: «وینفرد شفر» سرمربی استقلال در حال حاضر به دنبال پیدا کردن زوج خوب برای خط حمله است که باید سریعتر به ترکیب ثابت خود برسد و شاهد تغییرات کمتری باشیم.

وی در خصوص پیش بینی خود از جایگاه استقلال در پایان فصل، افزود: استقلال بی تردید در پایان فصل در بین سه تیم برتر لیگ قرار می گیرد و نباید فکر کنیم با این تساوی ها تیم ما دچار مشکل می شود.

حسن زاده در رابطه با عملکرد شفر، گفت: عملکرد این مربی تا امروز خوب بوده، اما اگر برخی مسایل پیش نمی آمد نتایج استقلال بسیار بهتر بود و امروز در جایگاه بهتری قرار گرفته بودیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال، افزود: صحبت های من به عنوان یک بازیکن قدیمی استقلال بود و به عنوان یک پیشکسوت از برنامه های شفر حمایت می کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yn6pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره هایی که با رفتن از استقلال موفقیت های بیشتری دارند!