تاریخ انتشار: 1396/10/30 22:24
کد خبر: 163808

جدایی از استقلال برای آنها آخر دنیا نبود!

جدایی بازیکنان استقلال در نیم فصل برای آنها بد نشده است و آنها در تیم های جدیدشان شرایط نسبتا خوبی را تجربه می کنند.
جدایی از استقلال برای آنها آخر دنیا نبود!

با فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، یعقوب کریمی و مجتبی جباری از استقلال جدا شدند که البته در این بین مجتبی جباری هنوز تکلیفش مشخص نشده است ولی این جدایی حداقل برای سجاد شهباززاده حسن بیت سعید چندان بد نشده است.

حسن بیت سعید فصل قبل با 10 گل و 10 پاس گل روزهای فوق العاده ای را در فوتبال ایران پشت سرگذاشت و به عنوان یک ستاره با استقلال قرارداد امضا کرد اما در نیم فصل بدون حتی یک گل یا پاس گل این تیم را ترک کرد. بیت سعید نیم فصل با فولاد قرارداد امضا کرد و دوباره شاگرد سیروس پورموسوی شد؛ او در این تیم در 3 بازی در ترکیب اصلی به میدان رفته و موفق شده 3 گل بزند و یک پاس گل بدهد.

اما سجاد شهباززاده هم چند روز پیش تصمیم برجدایی از استقلال گرفت و روز چهارشنبه با القطر قرارداد امضا کرد، شب گذشته در ترکیب این تیم در لیگ ستارگان قطر به میدان رفت و موفق شد پاس تک گل تیمش را بدهد. اینکه شهباززاده با وجود بدشناسی هایی که در نیم فصل حضور در استقلال نصیبش شد موفق شده به لیگ ستارگان قطر برود خود نشان می دهد که توانایی هایی او از خیلی از بازیکنانی که هم اکنون در استقلال بازی می کنند بیشتر است.

آنچه مسلم است جدایی از استقلال برای شهباززاده و بیت سعید هرگز پایان دنیا نبود و این بازیکنان حالا در تیم های جدیدشان تلاش می کنند با برگشتن به روزهای اوج خاطرات بد نیم فصل اول را فراموش کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ee6xp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره هایی که با رفتن از استقلال موفقیت های بیشتری دارند!