تاریخ انتشار: 1396/11/02 18:26
کد خبر: 163539

گرشاسبی: هواداران پرسپولیس باید خبرهای خوب بشنوند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با کمک دوستان در باشگاه کارها را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم تا هواداران بیشتر خبرهای خوب بشنوند.
گرشاسبی: هواداران پرسپولیس باید خبرهای خوب بشنوند

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص دومین سالگرد درگذشت مرحوم همایون بهزادی پیشکسوت این باشگاه، گفت: در دومین سال درگذشت مرحوم بهزادی قرار داریم و واقعا جای او در بین اهالی ورزش خالی است.او اسطوره‌ای بود که همواره پیگیر وضعیت پیشکسوتان بود و کارهای بزرگی را برای آنها انجام می‌داد. هر گاه پیشکسوتی دچار مشکل می‌شد می‌دیدیم که مرحوم بهزادی پیگیر وضعیت او می‌شود. من چه زمانی در وزارت ورزش بودم و چه زمانی که در اداره کل ورزش و جوانان تهران حضور داشتم، می‌دیدم مرحوم بهزادی دلسوزانه پیگیر مشکلات پیشکسوتان بود و واقعا جای او خالی است.

وی تصریح کرد: برای زنده نگه داشتن نام این مرحوم امروز یاد وخاطره مرحوم بهزادی را در تمرین گرامی داشتیم و در بازی پیش رو هم این کار را خواهیم کرد تا نام اسطوره‌ای همچون همایون بهزادی همیشه در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس زنده نگه داشته شود.

گرشاسبی در خصوص اینکه از آخرین اقداماتش در باشگاه پرسپولیس موضوع قابل گفتنی وجود دارد یا خیر، گفت: با کمک دوستان در باشگاه کارها را انجام می‌دهیم و به دنبال این هستیم تا هواداران کمتر خبرهای بد بشنوند و بیشتر خبرهای خوب به هواداران بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odgwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعمتی: از داوری ضربه خوردیم / امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم!