تاریخ انتشار: 1396/11/03 13:30
کد خبر: 163419

نگرانی به خاطر سلیقه شفر

نگرانی به خاطر سلیقه شفر

وینفرد شفر خیال آدم را راحت نمی‌کند که فکر کنی انتخاب مطمئنی برای آینده استقلال خواهد بود یا نه! شبیه این حس درباره دوره منصوریان هم وجود داشت. با این تفاوت که تیم شفر در دفاع ساختار راضی کننده‌ای نسبت به گذشته دارد اما وقتی به سلیقه مرد آلمانی در انتخاب جابر انصاری به جای بازیکنانی مثل برزای و قائدی می‌رسیم، نگران می‌شویم. دلهره از اینکه کوچینگ شفر در جریان نود دقیقه کیفیت لازم را ندارد.

آنالیز کادر فنی دقیق نیست

این توقع هم که با گذشت سه ماه و بازیکنانی که شفر انتخاب نکرده، توقع فوتبال نوین داشته باشیم، فوتبالی که مدافعین کناری در حمله شرکت کنند و به اسلحه پنهان مربی در سیستم تهاجمی تبدیل شوند، یک نظر منطبق بر واقعیت نیست و فقط مخاطب احساسی شبکه‌های اجتماعی را می‌توان تحت تاثیر قرار داد اما از استقلال شفر در همین مدت می‌توان خواست که بهتر چیده شود و گروه آنالیز او شناخت کاملی نسبت به تیم‌های حریف داشته باشند. اتفاقی که در بازی با سایپا و پدیده شاهد آن نبودیم. استقلال تیم کاملی نیست اما از سرمایه‌هایش هم خوب استفاده نمی‌کند.

اسفند طوفانی

از ۲۴ بهمن تا ۲۱ اسفند امسال عیار نهایی شفر تعیین خواهد شد. به بازیهای استقلال در این مدت توجه کنید: الریان در قطر، الهلال در بیرون از ایران، فولاد در اهواز، پرسپولیس و ۲ بازی با العین در تهران و امارات. استقلال برای این یک ماه طوفانی به بازیکن نیاز دارد. به مهاجم و حتی هافبک. متاسفانه رضا افتخاری و همکارانش در این مورد تعلل می‌کنند و به نظر می‌رسد یک جنگ پنهانی در باشگاه استقلال وجود دارد که بازیکنان خارجی را کدام طرف معرفی و انتخاب کنند: باشگاه یا کادرفنی؟! در هر حالت باید به هر دو سوی ماجرا یادآور شد که اسفند پیش رو می‌تواند، مایه سربلندی یا پایان دوران آنها در استقلال باشد.

 

نویسنده: محمد نوری فر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnpoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم نهایی شفر گرفته شد؛ مهاجم پرتغالی دیپورت می شود!