تاریخ انتشار: 1396/11/03 23:29
کد خبر: 163307

غیبت سه مهره تاثیرگذار پرسپولیس در تمرین امروز سرخ پوشان

سرمربی کروات سرخپوشان در غیاب سه مهره تاثیرگذار تیمش در تمرین امروز آخرین شرایط برای جابجایی نفرات را مورد بررسی قرار داد.
غیبت سه مهره تاثیرگذار پرسپولیس در تمرین امروز سرخ پوشان

برانکو ایوانکوویچ برای جدال مقابل پیکان فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری را در اختیار ندارد و این در حالی است که بشار رسن و احمد نوراللهی در شرایط حضور در ترکیب قرار دارند. با این حال بعید است سرمربی سرخ‌ها با توجه به دوری هافبک عراقی از تمرینات تیمش و ناآمادگی نوراللهی به واسطه حضور 10 روزه در پادگان آموزشی که در دیدار مقابل گسترش فولاد کاملا نمایش دور از انتظاری از خود به جا گذاشت، در این بازی از ابتدا میدان بدهد.

خبر فوق العاده اما برای برانکو ایوانکوویچ بازگشت هافبک موردعلاقه‌اش است؛ محسن ربیع خواه بعد از پایان یک جلسه محرومیت خود در این بازی قادر خواهد بود در خط میانی به میدان رفته و بخشی از نیازهای این تیم در این بخش را برطرف کند. هافبک شماره 18 سرخپوشان که با سبک خاص فوتبال خود توانسته نظر برانکو را برای حضور در این پست به عنوان نفر شماره یک فعلی جلب کند، در این بازی کار سختی مقابل هافبک‌های جوان و انرژیک پیکان پیش‌روی خود خواهد داشت و کارش زمانی سخت‌تر توصیف می‌شود که وحید امیری و فرشاد احمدزاده را نیز در کنار خود ندارد تا با حفظ توپ و توانایی بخش عمده‌ای از فشار روی خط میانی کاهش دهد.

برانکو ایوانکوویچ برای سه پست دیگر خط میانی خود که اکنون تنها محسن ربیع خواه را به صورت ثابت می‌بیند، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، شایان مصلح، احمد نوراللهی، احسان علوان زاده و حمید طاهرخانی را در اختیار دارد که از بین این نفرات باید سه پست دیگر خود را مشخص کند.

از بین نفرات نام برده شده، شانس محسن مسلمان نیز برای حضور در ترکیب اصلی به اندازه محسن ربیع خواه است تا جدال برای دو پست بعدی و جانشینی فرشاد احمدزاده و وحید امیری در بین دیگر بازیکنان شکل گیرد. برانکو برای این بازی نیز قصد دارد بار دیگر به سیستم 2-4-4 خطی بازگردد و دیگر بازیکن حاضر در خط میانی باید در پست هافبک دفاعی توانایی بازی داشته باشد.

سورپرایز عجیب برانکو

اما احتمالا برانکو ایوانکوویچ برای این بازی یک سورپرایز بزرگ رو کند؛ حسین ماهینی در دیدار مقابل گسترش فولاد و در سیستم 2-4-4 لوزی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت. او که با خصوصیات مدافع راست و حضور در پست‌های مختلف دفاعی همانند دربی در این بازی نیز به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفته بود، نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآورده کند. با این حال برانکو اعتقاد دارد این بازیکن قادر به حضور در این پست اینبار مقابل پیکان و در کنار محسن ربیع خواه خواهد بود تا سیستم خطی خود را با این دو بازیکن به مصاف شاگردان مجید جلالی بفرستد.

آخرین حلقه خط میانی و جنگ بزرگ 48 ساعته

با نهایی شدن حضور محسن مسلمان، محسن ربیع خواه و حسین ماهینی در پست میانی اکنون تنها یک جای خالی در خط میانی باقی مانده است. پستی که در سمت چپ میانی و باید بین شایان مصلح، بشار رسن و سیامک نععتی در نهایت یک بازیکن آن را تصاحب کند. سیامک نعمتی توانست در دیدار مقابل گسترش فولاد تک گل سرخپوشان را به نام خود کند و از این حیث و البته بازی مقابل تیم سابقش این شانس را برای دستیابی به ترکیب اصلی برای او افزایش می‌دهد. بازیکنی که البته در تمرین روز گذشته با تاخیر 40‌دقیقه‌ای عصبانیت برانکو ایوانکوویچ را به همراه داشت و با تنبیه مواجه شد و باید در 48 ساعت مانده به این بازی در تلاش برای پاک کردن این ذهنیت سرمربی تیم باشد.

تعویضی‌های برانکو ایوانکوویچ

سرمربی کروات سرخپوشان در صورتی که نفرات چهار پست خط میانی خود را به حضور حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان و سیامک نعمتی اختصاص دهد، در طول بازی نیز تمامی تعویض‌های خود را در خط میانی خواهد داشت. گادوین منشا و علی علیپور به عنوان مهاجمان اصلی این تیم در این بازی حاضر خواهند شد و نفرات دفاعی تیم نیز با حضور سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده و صادق محرمی شکل خواهد گرفت.

شایان مصلح، بشار رسن، احمد نوراللهی، احسان علوان زاده و حمید طاهرخانی در کنار آدام همتی ذخیره‌های برانکو ایوانکوویچ در این بازی خواهند بود که باید شانس خود را در جریان دیدار با پیکان آزمایش کنند و در انتظار فرصت از سوی کادرفنی باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddqrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی برانکو از طولانی تر شدن غیبت ستاره تیمش