تاریخ انتشار: 1396/11/03 23:42
کد خبر: 163305

سوالی که از طارمی پرسیده نشد؛ چرا رضاییان توانست فسخ کند اما تو نه؟

سوالی که از طارمی پرسیده نشد؛ چرا رضاییان توانست فسخ کند اما تو نه؟

در لابلای صحبت‌هایی که طارمی به طرزی ناشیانه در دفاع از خود مطرح می‌کرد، کسی نبود تا از او بپرسد چرا سرنوشت او برای رامین رضاییان تکرار نشد؟ چرا رضاییان تا زمان فسخ قراردادش در ترکیه ماند و طارمی نماند؟

طارمی دیشب سعی کرد تا خودش را در قضیه محرومیت پرسپولیس مبرا از تقصیر نشان دهد. البته جرم مدیران پرسپولیس نیز کمتر از او نیست که یک مسئله ساده را به کلافی پیچیده تبدیل کردند تا انتهایش به محرومیت پرسپولیس ختم شود. متاسفانه باید گفت که ذره‌ای از عقلانیت رضاییان را نه طارمی و نه وکیل و مدیران او نداشتند. رضاییان در ترکیه ماند و با پول معقولی به ترک‌ها داد بدون جنجال از ریزه‌اسپور جدا شد و به پرسپولیس بازگشت. اما طارمی سهل‌انگارانه از تذکیه برگشت بدون آنکه کسی باشد که به او نهیب بزند که کجای کارش اشتباه است.

مدیران پرسپولیس می‌توانستند با توجه به کودتای رخ داده در ترکیه خیلی راحت بازگشت طارمی به تیم خود را برای فیفا توجیه کنند. اما پنهان‌کاری بی‌دلیل آنها و سپس اصرار بر گفتن دروغی بزرگ آن هم در عصر رسانه‌ها، باعث شد تا حکم محرومیت تنها شامل طارمی نشود. در واقع آنها می‌توانستند طوری عمل کنند که فقط طارمی مقصر فسخ قرارداد یک.طرفه‌اش با ریز‌اسپور باشد. اما مشخص نیست با کدام مشاوره غلط تصمیم به کتمان حقیقت گرفتند. آیا این عمل ناشیانه آنها در راستای کمک به طارمی و جلوگیری از محرومیت وی بوده است؟

در هر صورت قصه طارمی و پرسپولیس با مصاحبه سرتاسر اشتباه این بازیکن با برنامه نود به پایان رسید. بازیکنی که می‌توانست محبوب‌ترین چهره قرمزها باشد با نوع رفتارش در مبرا دانستن خود از خطا و انداختن تمام تقصیرات به گردن باشگاه پرسپولیس، هواداران این باشگاه را عصبانی کرد. شاید او در شهر فرنگ یاد بگیرد که قرار نیست تا ابد تاوان اشتباهاتش را دیگران بدهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9nrl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت عجیب ستاره هایی که به هواداران پرسپولیس پشت کردند