تاریخ انتشار: 1396/11/04 11:52
کد خبر: 163257

ژنرال به سمت دومی جدول گام برداشت

ادامه روند صعودی ذوب‌آهن می‌تواند آنها را به رتبه دوم جدول در پایان هفته برساند.
 ژنرال به سمت دومی جدول گام برداشت

ذوب‌آهن با نتایج خوب هفته‌های اخیر خود و کسب 16 امتیاز از 6 بازی اخیر توانسته لقب عنوان صدرنشین نیم فصل دوم را هم به خود اختصاص دهد تا به نوعی بهترین تیم این روزهای لیگ برتر شناخته شود.

ذوبی‌ها که در نیم فصل نخست اوضاع چندان مناسبی نداشتند، توانستد با نتیاج خوب جایگاه خود را در جدول بالا کشیده و جمع 4 تیم صدرنشین برسند و شانس کسب سهمیه را در پایان لیگ برای خود افزایش دهند.

در صورتی که روند رو به رشد ذوبی‌ها ادامه داشته باشد این تیم می‌تواند حتی جایگاهی بهتر برای خودش در جدول دست و پا کند.  هرچند که بعید به نظر می‌رسد این تیم یا تیم دیگری در 10 بازی باقی مانده تا پایان فصل بتواند به رقابت با پرسپولیس برای صدر جدول و قهرمانی برسد ولی عنوان دومی جدول برای ذوبی‌ها که چند سال است در چنین رتبه‌ای قرار نگرفته‌اند می‌تواند نتیجه‌ای فوق‌العاده باشد.

ذوب‌آهن در هفته بیست و یکم در شرایطی در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که پیروزی در این دیدار می‌تواند آنها را به رتبه دوم جدول برساند. تقابل پارس جم با استقلال تهران و همچنین دیدار فولاد با سپاهان در اصفهان بازی‌های دشواری برای تیم‌های دوم و سوم جدول است و اگر این دو تیم موفق به کسب 3 امتیاز نشوند، فرصت خوبی برای ذوبی‌ها فراهم خواهد شد تا به جایگاه دوم جدول برسند.

باید دید در پایان چه نتیجه‌ای برای ذوبی‌ها در پایان هفته رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj6gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه استقلالی ذوب آهن برای جذب مهاجم گلزن